M. paljon kaikkea sekalaista (päivittyvä lista)
-
This post is deleted! -
Mä voisin napata pre-t. Dama de Honor Ionin mukaani
-
Mulle vois tulla Graciana GA ja Yacára GA?
edit: ja Franka? -
Lähtiskös mun mukaan Tiszta Ion, Burguidor GA ja Rey de España valmistumaisillaan olevaan kenttä-, koulu-, estetalli-projektiin kisailemaan?
-
Mä voisin napata Safran Ionin Seven Daysiin (ak) valjakkoa kisaamaan ja sukua jatkamaan
-
@Kioja Sulle Dama de Honor!
@Utu Sulle, Graciana, Yacara ja Franka!
@Razeback Sulle Tiszta (kiva että näitä eksoottisempiakin elukoita menee kaupaksi), Burguidor ja Rey!
@ScrewDriver Safran SevenDaysiin!
Ilmoitelkaahan sivuja sitten kun saatte niitä kuosiin.
-
@sirpa said in M. paljon kaikkea sekalaista:
knn-t. Carin Ion, s. 2012, koulu, 1p
knn-t. Ingrid Ylva Ion, s. 2013, koulu, ~5pLähtiskö nää kaks mulle piirretylle tamma-asemalle jalostukseen ja muuhun hitaaseen puuhailuun
-
@valooooo
Jees, varaan nämä kaksi sinulle. Sivuja sitten jotakin kautta minun tietooni niin kauppa on ok. -
Jubilero GA, Cenrik Ion, Asa Ion sekä Andreia Ion mun mukaan valmistumaan RHC n kasvatustalliin
-
@raituva
Juu, lähtevät! Samat sinullekin, että ilmoittele sivuja jotakin kautta, niin kauppa on ok. -
Breyskja frá Jón ja Jonens Vinterkyndel minulle piirretyiksi tarinahevosiksi?
-
@hehku
Lähtee! Sivuja vaan sitten tänne tai chattiin tai sähköpostiin (vtionic@gmail.com), niin homma on selvä. -
x-o. René Picard Ion x, s. 2019, koulu, 4p
x-o. Sierra Leone Ion x, s, 2019, koulu, 5+pAinakin heille löytyisi koti Yemenestä, jalostus päätähtäimessä
-
@zack
Juu, lähtevät sinulle! -
lip-t. Themidora, s. 2018, koulu, EVM
Themidora ja jos joulukuinen varsansa lähtee myös, niin molemmat olisi tervetulleita lauman sekaan.
-
@disa
Sen varsan minä pidän itse (se tulee olemaan ori nimeltään Vidic Themidora I), mutta emä kyllä lähtee sinulle. -
knn o. Erlend Ion Höstnäs Knabstruppersiin? Perus kilpailu- ja jalostuskäyttöön
-
@elisa
Lähtee! -
@sirpa kiitos, saat sivut kohta
-
app-o. Nothign's Left Ion, s. 2012, western, 1p
app-t. Coushatta Ion, s. 2015, western, 1pHe voisivat olla kivoja meille Deadwoodiin. Pääsisivät kilpailemaan 40 WRJ-sijaa täyteen ja saisivat vähintään yhden jälkeläisen.
Ja kuten yleensä, meille voi tarjota lännenratsuja / sellaiseksi sopivia roduissa ox, xx, qh, app ja näiden risteytysrodut.