Tallin taakse unohtuneita welshejä? (O)
-
Olen kummalla tuulella ja tekisi mieli ostella poneja. Sattuisiko jollain olemaan tallin taakse unohtuneita vanhempia poneja, jotka voisivat muuttaa meille siitosponeiksi ja pienimuotoiseen kisakäyttöön?
Etsin pääasiassa C/D-poneja, mutta voin katsella myös pidempisukuisia A-B-ponejakin ilomielin.
Painotuksella ei ole väliä. Ponit saisivat mieluiten olla suvullisia, unohtuneita tuontejakin saa kyllä näytellä. Ennen vuotta 2020 syntyneitä mieluiten!
-
Yksi poni kerätty talteen, lisääkin mahtuu
-
-
-
-
Hehe, haluatko crialltilaisia takaisin?
Minulla olisi joitain welshejä, jotka olisivat ainakin teoriassa ns. tappolistalla eli tehneet oman osuutensa jalostuksessa tai ainakin yhden varsan jättäneet. Seassa on muutama Crialltinkin kasvatti, mutta tässä listaa:
wD-o. Criallt Hynfyd Mindlws
wD-o. Mab Chwefror Ion
wD-t. Criallt Eirian Morydol
wD-t. Criallt Lluchddu Myf
wD-t. Criallt Tegwch Ceinwen
wD-t. Eboles Felen Dywyll Ion
wD-t. Llygad Y Dydd IonwC-o. Coeden Dderw Ion
wC-o. Y Canol Fyd Ion
wC-t. Deilen Masarn Ion
wC-t. Eira Gwyn Ion
wC-t. Forwyn Masarn IonwB-o. Rhith Anghywir Ion
wA-o. Ymerawdwr Ion
-
@Sirpa Hehe, Lluchddu Myf ja Eirian Morydol ainakin pikavilkaisulla. Niiden linjat on crialltilaisissa vähän harvinaisempia. Muut ihmeessä heitä monttuun, jos ei enää nappaa. Pääset sitten ostelemaan uusia Tirionin linjoja, kunhan pääsen niin pitkälle
-
Mulla ois tämmöinen 2-polvinen wA-tamma!
Edit // Tämä ehtikin jo mennä myyntitopan kautta
-
@elen
No vie nuo kaksi mennessäsi! Ei nuo muut ihan vielä ehkä kuoppaan jouda, saattaa olla että niille löytyy käyttöä vielä. Mutta ilmoittele sivuja sitten vain jotakin kautta, kun saat niitä tehtyä. -
-
Sivutusurakka etenee ja aina on ostohousut jalassa!
-
Jos sua mountit vielä kiinnostaa, niin mulla on yksi kivikautinen laukkaponi jonka löysin juuri hetki sitten uudestaan
Siriol - vanhempien osoitteet alkaa toimimaan kun laittaa hertjekkerin ja nidan väliin vielä virtuaaliset.
-
@indy oih, voisin orin napata kyllä talteen
-
Tämä voisi periaatteessa muuttaa uuteen kotiin.
On Ch-M -palkittu ja KTK-kelpoinen vanhempien ansiosta.
-
http://turjake.altervista.org/friar/w/criffwyl_spongebob_squarepants.htm
Tämmöinen kaveri löytyis jos kelpaa
-
-
@elen jes kiva!
-
-
-