Estevarsojen laatuarvostelu
-
Joulukuun tulokset sivuilla!
-
Helmikuun forms julkaistu, mutta osallistumisaika sama vanha tuttu, eli osallistuminen hyväksytään vain, jos se on tullut 1.-17. päivä helmikuuta.
-
Muutaman nuoren ilmoitin tuon uuden pohjan kautta, olikin varsin selkeä kun ensimmäisen sai lähtemään.
-
This post is deleted! -
@jaanak mahtavaa, että onnistui!
Katselin, niin muutamia onkin tullut jo perille
-
muutama nuori ilmoitettu mukaan ^^
-
Jaa niin tammikuussa ei sitten vissiin tilaisuutta järjestetty? Odotellut sen tuloksia tässä jo tovin, mutta nyt vasta rupesin miettimään, että onkohan se jätetty kokonaan välistä, kun puhuttu ensin joulukuun tuloksista ja sitten helmikuun uudesta osallistumismuodosta.
Olikos niin, että nelivuotiaiden sijoitusten lukumäärää ei oltu rajoitettu?
-
@tuire Oon ainakin ite tuomaroinut tammikuussa, eli kyllä siellä tilaisuus on järjestetty
-
@vibaja okei no hyvä! Jotenkin vaa tuli fiilis, että oonko missannut jotain ja se ois skipattu kokonaan
-
@tuire Ei hyvä luoja, mielestäni oon ne julkassu, mutta ilmeisesti en. Laitan ihan hetken päästä tulokset nettiin! Nelivuotiaiden sijoitusten määrää ei ole rajoitettu
edit Siellä on! Jostain syystä oon kuvitellu tosiaan laittaneeni ne
-
... Kiireellä ei pitäis koskaan mitään tehdä... Aiemmat tulokset oli joulukuun tulokset, NYT siellä on viime kuun tulokset
-
Ohoh itsekin luulin ettei tammikuun tilaisuutta pidetty ja ilmoitin samoja poneja helmikuuhun, toivottavasti on hylätty suorilta käsin ne ponit jotka jo tammikuussa olivatkin
-
@assi Poistettu on
-
Helmikuun tulokset julki! click