Virtuaaliset Suomenratsut (VSR) | >> ylläpitohaku << | toiminta tauolle
-
Nostona ja ilmoituksena, että etusivun ylläpitohaun linkki on laitettu VSR:n etusivulle
Liekö tarkoitus tulla tähän topikkiin tai ainakin jonnekin muualle, kun ei etusivullakaan ollut mitään infoa asiasta.
-
@TuuliaT ja minä oltaisiin mahdollisesti kiinnostuneita pestistä, mutta haluamme mukaan myös muita, jonka takia emme ole vielä virallisesti hakeneet hommaa. Isommalla porukalla saisimme työt jaettua ja kenellekään ei tulisi liikaa vastuuta
-
Kiitos @Tuire, tarkoitus tosiaan oli linkata tämä topic ja se on nyt korjattu.
@Kirsiina Se olisikin huippua jos löytyisi isompi porukka vastuuta jakamaan!
Jos siis jotakuta vähänkin kiinnostaa tämä homma, mutta ei halua ryhtyä siihen yksin, niin ylläolevassa viestissä olisi tarjolla siihen ratkaisu.
-
-
-
@elisa Äh, nyt kun otin elenin kanssa tuon VSN:n ylläpidon tuomarointihommineen, niin en kyllä tiedä jääkö mulle aikaa ottaa tätäkin. Tai toki, jos olisi tarpeeksi porukkaa mukana, mutta tällä hetkellä näyttää tilanne aika huonolta.
-
@kirsiina harmillista
-
Jos tähän löytyy enempi porukkaa, niin mä voisin olla kiinnostunut liittymään mukaan. Hirveän isoa roolia en halua ja jos mahdollista niin ei välttämättä edes kuukausittaista hommaa, ellei ole jotain pientä. Löytyy jo KRJ ylläpito yksinään, parissa laatiksessa tuomarointia ja lajicuppien järkkäämistä, niin hirveästi en halua enempää hommia. Mutta VSR olisi kiva saada taas toimintaan
-
Nostetaan tämä taas etusivulle.
-
-
-
-
@melina mä voisin olla myös kiinnostunut, jos tähän tosiaan saataisiin isompi porukka mukaan! Paljon on hommaa itselläkin, mutta VSR olisi kyllä kiva saada toimintaan taas