Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4730
    84290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Jenna
      Jenna @Serena last edited by

@serena Kysy, että saako ilman liitettä?

Räiskyvä - kenttäsuomenhevosia
      Heimdall - kenttä puokkeja ja ratsuponeja
      Hadaway Ranch - tarinaprojektintapainen
      Tammilehto - poneja
      KK Bailador - kisoja vuodesta 2007

Maastoestejaos - MEJ

Sähköpostiosoite vaihtunut 1.5., uusi osoite jenna03515@gmail.com

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Serena
        Serena @Jenna last edited by

@jenna No kun sekään ei näytä kivalle 😂

Ja siis tbh, mä mieluummin jätän ponin ostamatta kuin alan jokatoiselta kyselee et saisko ilman liitettä tai muuttaa nimee muuten (varsinkin jos edes omia ideoita ei ole), varmasti ne hepat menee vähemmän nirsoille kaupaksi. 😄 Yleensä käyn kyl tsekkaa tallin kasvattilistat ja jos siellä ei näy poikkeuksia niin en edes kysy.

Musta tuntuu myös ikävälle vihjata kellekään et sori mut en tykkää sun liitteestä/nimistä. Itse en tällaisesta ota nokkiini, mutta varmasti on niitäkin joista ei tunnu niin kivalle.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
        and that price is hell.”

Jenna 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Jenna
          Jenna @Serena last edited by

@serena 💁 Meikäläisen otuksia ainakin saa kysellä ilman liitettä tai sitten muita ehdotuksia. Tosin, just nyt mulla ei oo edes yhdistelmiä myynnissä mutta jos joskus osuu sillain sopivasti..

Räiskyvä - kenttäsuomenhevosia
          Heimdall - kenttä puokkeja ja ratsuponeja
          Hadaway Ranch - tarinaprojektintapainen
          Tammilehto - poneja
          KK Bailador - kisoja vuodesta 2007

Maastoestejaos - MEJ

Sähköpostiosoite vaihtunut 1.5., uusi osoite jenna03515@gmail.com

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Serena
            Serena last edited by Serena

62/70 Kuunokan kaakista päivitetty 😂 (ja siis missä vaiheessa ne on räjähtäny noin käsiin?)

Nyt töihin yrittämään pysyä hereillä 4h yöunilla.

/ Mmm taas ientulehdus ❤
            Mahtaisko joku osata arvailla paljon tänä herran vuonna viisauden hampaan poistaminen leikkauksella noin suurinpiirtein maksaa?

and that price is hell.”

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Sirpa
              Sirpa @Serena last edited by

@serena said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:

Mahtaisko joku osata arvailla paljon tänä herran vuonna viisauden hampaan poistaminen leikkauksella noin suurinpiirtein maksaa?

Kaveri just kesällä kärsi jotain päälle 600 euroa per hammas viisureiden kirurgisesta poistosta. Kyseessä oli toki yksityinen ja erikoislääkäri, että hinnassa saattaa olla sitä lisää. Kunnalliselle jos pääsee poistoon, niin ei varmastikaan puhuta tämmöisistä summista.

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

• Serena
                Serena @Sirpa last edited by

@sirpa Joo unehtui tarkentaa, että nimenomaan kunnallisella puolen, nuo yksityisten suuntaa antavat hinnat näkeekin netistä.
                Ee tarvihe tuommosella summalla paljoo hampaita poistella 😂 Vielä tässä vähä mietiskelin, että pitäiskö samalla pöhinällä tempasta molemmat, kun tuo normaalisti kasvanutkin aika ajoin oireilee, mutta mutta.. molemmat joutuisi varmaan leikkelemään kun eivät ole täysin puhjenneet ja tää ongelmallisempi kaveri köllöttää kylellään. Enkä myöskään välttämättä haluaisi olla tajuissani toimenpiteen aikana 😂🙈

and that price is hell.”

elen 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elen
                  elen @Serena last edited by elen

@serena said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:

Enkä myöskään välttämättä haluaisi olla tajuissani toimenpiteen aikana

Julkisellakin saa ihan hyvät muistinmenetystropit toimenpiteeseen. Multa leikattiin neljä viisuria poisa (2 ja 2) enkä muista kummastakaan operaatiosta kuin väläyksiä. Vaatii kyllä saattajan, hädintuskin olin kävelykunnossa 😀

welsh pony wonderland - welsh pony vault - maahantuontipalvelu

• Serena
                    Serena @elen last edited by

@elen Aivan joo, nii mie arvelin että pitäisi sitten varmaan saada joku lapsenlikaksi itselleni 😂

Mua ei sinänsä toimenpide itsessään pelota, mutta oon ihan hemmetin tympääntyny yhtään pidempiin hammasoperaatioihin, koska mun on todella vaikea (ja kipeää) pitää suuta isosti auki pidempiä aikoja. Vähän esimerkiksi juurihoitoa vaikeutti kun mulla alkoi leuat tärisemään ihan hitokseen kun ei vaan pystyny, nii ei kuulosta siinä kohtaa kauhean kivalle jos siellä jonkun skalpellin kanssa sohitaan 😂

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Sirpa
                      Sirpa last edited by

No siis hammaslääkäriasemat ei välttämättä päästä leikkauspotilaita pois ilman saattajaa, jos on oikein hyvät tropit. Itsekin olin kans saattajana kaverille ja istui se operaation jälkeen muutaman tunnin meillä valvonnan alaisena. Vähän pöllyssä muttei muuten paha.

• Nikki
                        Nikki last edited by

On muuten törkeen ärsyttävää 😂 Mulla on muutama vuos sitten tullu ikenestä läpi todennäköisesti viisaudenhampaan piikit. Ite hammas siis odottelee tuolla ikenessä vielä, siitä on vaan hampaan korkeimmat huiput tullu läpi ja tuntuu siltä ku ois jotai roskaa tms kiinni ikenessä, vaikka oikeesti siellä on ihan hammas 🙈 Muista viisureista ei oo mitään tietoa, tää yks vaa hengailee tuolla

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                        harakkasyndrooma.net

Sonja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Sonja
                          Sonja @Nikki last edited by

@nikki Mulla kans kolme viisuria samalla tavalla 😬 Posket jää väliin ja ikenet hinkkautuu siellä repaleisissa hammaskoloissa mut ei niitä voi vielä poistaakaan.

Cloudfield - pv, sh, wpb, fri
                          Kultasaaren Kartano - piirroshevosia
                          sonjavirtuaali@gmail.com

• Nikki
                            Nikki last edited by

@Sonja Mul ei onneks oo ku pienet hampaankulmat tuolla, ei hirveesti aiheuta vaivaa, ärsyttää vaan 😂 Oon kokoajan lipomas kielellä tota hammasta tuolla

harakkasyndrooma.net

• Anarchy
                              Anarchy last edited by Anarchy

Minulla on yksi viisuri puskenut suunnilleen 3/4 näkysälle. Loppu onki sitten kasvanut jonkun ienhupun alle. Muuten ei aiheuta toimenpiteitä, mutta aie kun sinne väliin puskee joku popparin pala tai muu roska. Jyrsin poskeni ja ikeneni kipeäksi, vaikka se roska oliski lähtenyt, koska se tunne ei vain lähde... 🙃 🤣 Ihana oravanpyörä
                              Joka kerta...

Loput 3 viisuria antaa odottaa itseään, eivät varmaan edes puhkea 🤷

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

• Nikki
                                Nikki last edited by

@Anarchy Mulle ei taida tulla neljättä viisuria, loppuu ien nimittäin heti viimesen hampaan jälkeen. Jos sinne jostain puskee viisuri ni se tulee olemaan aivan saatanan kipeä 🤕 Toivoisin että vaan tää yks puhkee

harakkasyndrooma.net

Anarchy 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Anarchy
                                  Anarchy @Nikki last edited by

@nikki Älä ny, se viimene löytää vielä kodin toisen hampaan alta ja alkaa puskea sitä edestään... 👼

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

• Sirpa
                                    Sirpa last edited by

Mulla ei ole muuta lisättävää tähän viisaudenhammas-keskusteluun kuin tämä:
                                    15933a7c-ced1-4c0c-8a83-1fd6254d1742-image.png

Omat on poistettu jo vuosia sitten ennen kuin ne ehtivät aiheuttaa mitään ongelmia. Tai no, yksi poistettiin kun menin lääkäriin valittamaan että jotenkin vähän niinkuin sattuisi viis... Jaa viisaudenhammas, otetaan pois, totesi lääkäri ennen kuin oli edes nähnyt koko hammasta. Ei ne paljon niitä viisureita sääli.

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • Serena
                                      Serena @Sirpa last edited by

@sirpa No minulla tuo yksi kasvaa juurikin noin. Ei siitä edes näy kuin vähän reunaa, mutta sen verran iso hole sen ja viereisen hampaan välissä että sieltä ikenen alta löytyy aina päivän ruokalista.
                                      Toinen alaviisuri sitte kurkistaa ihan vähän ikenestä, mutta on sentäs oikeassa asennossa. En muista oliko ylhäällä ollenkaan edes piilossa.

and that price is hell.”

• Nikki
                                        Nikki last edited by

Ostin mun ahmattikoiralle labyrinttikupin. Unohin että se on russeli.

harakkasyndrooma.net

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Sirpa
                                          Sirpa @Nikki last edited by

@nikki
                                          No niin, kippasihan dogsteri sen kupin sitten lopussa 😆 Odotin sitä koko ajan.

• Nikki
                                            Nikki last edited by

@Sirpa Tää oli ekaa kertaa käytössä, siksi se on niin hidas 😂 Mä mietin tossa alussa ku alko ottaa hampaillaan, mutta kesti niin pitkään, että tajuuko ollenkaa nostaa sen pois sieltä.

harakkasyndrooma.net

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 222 / 237
                                            • First post
                                              Last post