Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4730
    84290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Sirpa
      Sirpa @Nikki last edited by

@nikki
      On koiria ja sitten on niitä koiria, joita varten nuo tuommoiset pitäisi pultata kiinni peruskallioon 😄

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Nikki
        Nikki last edited by

@Sirpa Niitä kutsutaan russeleiksi 😂 Ei mutta ei voi muuta sanoo, ku että on elämä vaan niin rikasta russelin kanssa. Ei rahallisesti, mutta muuten 🐕

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
        harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Serena
          Serena last edited by

Kohta ku lähen hakemaan (toista kertaa tällä viikolla) pakettiautomaatista pakettia nii millähä helkkarilla tuon muistais ottaa ihan mukaan asti. On nääs viimene päivä hakee se. 🙄

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
          and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • leahiiii
            leahiiii last edited by

Voiko oikeesti olla todellista ... Sanotaanko että noin 1,5 vuotta sitten vaihdoin koodieditorin Atomiin, ja nyt Atom loppuu 15. joulukuuta = pitää etsiä taas uusi koodieditori ... :))) Jumankekka sentään.

Toisin sanoen: Ei kellään olisi ehdottaa hyvää koodieditoria, joka tukisi PHP-esikatselua ja saisi Macille ? 😧

VRL-11523 / infinitebirdie@gmail.com

elen 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Serena
              Serena last edited by

Ah rupesikin huimaamaan niin jäi kaupassa käynti taas. Onneksi kaveri lupasi myöhemmin tänään käyttää. Kohta ois lääkärin soittoaika, katsotaan mitä hällä on mielessä mun rauta-arvojen kohottamiseksi 😂 Meillä on kyl maailman ihanin työterveyslääkäri. Mä yleensä vihaan ihan kaikkia terveysalan ammattilaisia, mutta tää on kyl ihanan asiallinen ja ymmärtävä ollu ainakin tähän mennessä.

and that price is hell.”

• elen
                elen @leahiiii last edited by

@leahiiii Ootko kokeillu VSCodea?

welsh pony wonderland - welsh pony vault - maahantuontipalvelu

leahiiii 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • leahiiii
                  leahiiii @elen last edited by

@elen Se on tässä tällä hetkellä varmaan ykkösenä harkinnassa 😄 Onko miteskään toimiva vempele ?

VRL-11523 / infinitebirdie@gmail.com

elen 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elen
                    elen @leahiiii last edited by elen

@leahiiii Mä en millään päässyt sen kanssa sinuiksi ja palasin tutun ja turvallisen N++:n pariin takaisin 🤣 Mutta kuulemma ihan pätevä peli, kun oppii käyttämään!

welsh pony wonderland - welsh pony vault - maahantuontipalvelu

• Serena
                      Serena last edited by Serena

Jaahas, sehän oli sitten. Lääkäri määräsi rautaa vain joka toinen päivä, c-vitamiinia (sitä oon syöny kyl muutenkin) ja yrittää jotenkin järjestellä ruokailut, että tyhjään mahaan nämä. Ja pilaa vielä mun dieetin kun otetaan alku vuodesta uudet keliakia testit niin pitää syödä viljoja 🤢
                      Ja yrittää sinnitellä puolisen vuotta oireiden kanssa (elleivät ala mennä ohi) ennen kuin kontrolloidaan uudestaan. Kjeh.

Että jos jollakin on hyviä neuvoja miten edistää jaksamista niin gimme! Ois kiva pystyä taas liikkumaan ees vähä muutakin kuin työmatkat.

/ No nyt on vahvaa suorittamista 😂 Kaveri laitto viestin et lähti tuleen. Mie vetäsen takin päälle ja hatun päähän ja olin vetämässä kenkiä jalkaan kun totesin ettei mul oo housuja.

and that price is hell.”

• HM
                        HM last edited by HM

Isän vaimo on ollut tosi suureksi avuksi mummulle ja nyt mummu on saanut päähänsä että toinen vaan maksattaa toiselle kaiken ja käyttää hyväksi. Anteeksi ei ole valmis pyytämään vaikka haluaisi korjata välit 🙄 Vaatinut siis ihan tiliotteitakin mitä ei ole saanut ja nyt haluaa kuulemma kirjallisia todisteita jotka todistaisi väitteet vääriksi ja jonka myötä voisi pyytää anteeksi.

Asuvat melkein naapurissa, pieni kenttä välissä. Oon läheisissä väleissä kummankin kanssa. En rupea selvittelemään välejä kenenkään toisen puolesta, mutta yritin puhua mummulle järkeä. Hän on niin hitsin jääräpäinen ja syyttelee helposti, mua syytti että olen toisen puolella kun yritin avartaa asiaa ja että asiat ei ole välttämättä siltä miltä vaikuttaa. On kuulemma myös valmis hyväksymään sen että välit menee omaan poikaan.

Voisin tähän väliin lausua muutaman kirosanan. Tosi kurjaa jos nämä välit nyt sitten katkeaa. Jos mun on pakko valita niin ehdottomasti isä vaikka todennäköisesti silloin ei perintöä heru jos on sanoja uskominen 😄

En tiedä olisiko tässä jotain alkavaa muistisairautta ilmassa. Jotenkin ei vain ole normaalia tälläinen käytös. Ei ole aikaisemmin ollut näin hyökkäävää. Voihan mummu, niin rakas ja tärkeä olet mutta saisit hieman rajoittaa käytöstäsi ❤

Kioja Lithy 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • Kioja
                          Kioja Piirrosharrastajat @HM last edited by

@hm Muistisairaustesteihin olis hyvä mennä jos tulee yllättäviä muutoksia muistiin ja käytökseen. Mun mummi katko välit kaikkiin lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa sen jälkeen kun alkoi osoittaa muistisairauden merkkejä. Ei suostunut koskaan menemään mihinkään testeihin. Koitin keväällä vähän korjailla välejä sen kanssa, mutta se meni puihin, kun alkoi haukkua mun äitiä (omaa lastaan) ja painostamaan menemään naimisiin 😅 Sen jälkeen en oo hälle taas puhunut mitään. Olihan meillä tässä semmonen neljän vuoden täys no-contact tauko ja nyt näyttäis siltä että jatkuu ainakin häihin saakka

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • HM
                            HM @Kioja last edited by

@kioja Osa oireista täyttyy mutta varmaksi en voi sanoa. Täytyy pitää silmällä tilannetta. Kamalan helposti hän ei lähde moisiin testeihin joten pitäisi kärrätä sinne puoliväkisin 😅

• Lithy
                              Lithy @HM last edited by

@hm Perinnöttä jättäminen on pitkälti mahdotonta jos sukulainen ei ole tehnyt rikoksia et siltä osin ei pitäis olla mtn. Vain siihen vapaaseen osaan mikä on aviossa olevalle 25 % ja sinkulle 50 % voi vaikuttaa kunnolla.

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
                              PKK- ja VSN-tuomari

• Nikki
                                Nikki last edited by

Miks nää jättiläismäiset ihonalaset finnit - jotka tuntuu siltä ku kasvattaisit sun ihossa planeettaa - tulee aina jouluks tai muuks tärkeeks päiväks 🙄

harakkasyndrooma.net

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Kioja
                                  Kioja Piirrosharrastajat last edited by

Argh, johtajuuden kurssin tentissä oli monivalintakysymysten lisäksi viis esseekysymystä ja aikaa oli tietty vaan kaks tuntii 🙈 Hajos pää kolmannen esseen kohdalla ja kahesta viimesestä tuli ihan surkeita 😂 Sormet ristiin et tää tentti menis kerralla läpi, ihan sama vaikka tulis ykkönen

• Serena
                                    Serena @Nikki last edited by Serena

@nikki Stressi ❤

Mulla ei ole nykyisin käytännössä lainkaan finnejä (koska hormonaalinen ehkäisy), mutta kun oikein pahat ajat iskee päälle nii eiköhän vuan. Ja nykyisin niitä tulee jostain syystä näissä tapauksissa myös selkään ja niskaan, jossa mulla ei edes akne aikaan ollut ikinä mitään.

Mulla ois blogi postaus kesken ja pitäisi tehdä muutaki järkevää ja pysyä hereillä kun sisko tulee illalla käymään, mutta alkaa tuntua siltä ettei hereillä pysyminen ole vaihtoehto.

/ Jaa jaa. Sisko pilas mun The Last Kingdom fanituksen. Kysyi olenko muuten huomannu, että päähenkilö näyttää mun exältä (johon olen luvannut ja vannonut kaikille etten edes vilkaise enään). No en ollu, mutta nyt kun sanoit..

and that price is hell.”

• Nikki
                                      Nikki last edited by Nikki

Oisko jotakuta kiinnostanut ostaa noi Star Stable PC-pelit? Mulla ois siis kaikki neljä kappaletta, yksi kotelo taitaa olla rikki mutta kaikki pelit on ehjiä, siistejä ja toimivia 😄 Kaikki paitsi talvi on kokeiltu tässä vuoden aikana enkä enää oikee pelaile noita, niin jos joku muu tahtois nostalgisoida noiden parissa.

Edit: Joo, talven kotelo on rikki, koska oli kaverilla joskus lainassa ja hänen luonaan se sitten loju esim. portaissa 🙂 Jos jotakuta kiinnostaa ostaa pelit, niin kokeilen talven toimivuuden vielä

harakkasyndrooma.net

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Kioja
                                        Kioja Piirrosharrastajat @Nikki last edited by

@nikki Toimiiko ne Syksy ja Kevät kokonaan? Mulla bugaa yks tehtävä tehtävä molemmista, ni en pysty speedrunaa 100%

• Nikki
                                          Nikki last edited by

@Kioja En oo pelannu syksyä loppuun, mutta uskoisin että toimii. Muistan että muksuna joku kohta bugi ja sit alko myöhemmin toimii. Kevääseehän piti lataa joku tiedosto tms. Polluxin sivuilta että se yks bugitehtävä alko toimii. Kevään oon pelannu tänä vuonna kokonaa.

harakkasyndrooma.net

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Anarchy
                                            Anarchy last edited by Anarchy

Bhaha, tuosta tuli mieleen minun Morrowind kokemukseni. Ihan virallinen peli ja niin edelleen, vaan joku 3D mallin osa oli rikki, eikä omistamani lisäosa toiminut sen takia. Peli on niin vanha, että korjausta ei ainakaan siinä vaiheessa ollut tarjolla virallista reittiä, ja ne laittomat lataussivustot, joissa jaettiin korjattua versiota, oli suljettu... Ehkä pitäisi vielä joskus kokeilla uusiksi... (edit// Jösses, 20 vuotta vanha!)

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 223 / 237
                                            • First post
                                              Last post