Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    138
    5304
    97856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Serena
      Serena @Sonja last edited by Serena

@sonja No siis mie olen aina olettanut ettĂ€ ne ilmoitetaan vain jos matkakuluja on, eli kuljet joko autolla tai julkisilla. 😄

Ihmettelin nyt siis kun pitÀisi muuttaa tulorajaa ja samassa yhteydessÀ huomasin ettÀ tuolla onkin ennalta joku summa merkattu matkakuluille.

/ Oho jaa, tÀÀ selvisi kun avasin tuon laajennetun version, nĂ€emmĂ€ ovat tuossa kĂ€yttĂ€neet mun vanhaa osoitetta ja vanhan työpaikan osoitetta. 😂 Joissa en ole siis ollut kahteen vuoteen.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
      and that price is hell.”

Sonja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Sonja
        Sonja @Serena last edited by

@serena Aaaa siis nyt ymmĂ€rrĂ€n mitĂ€ tarkoitat 😄 En mĂ€kÀÀn oo nyt sinne mitÀÀn merkannut, kun töihin on matkaa 2km. Mutta tosiaan aina sinne voi ne kilsat merkata ja nehĂ€n sieltĂ€ sitten laskee saatko vĂ€hennyksiĂ€ vai et đŸ€” KyllĂ€ ne vissiin automaattisestikin laittaa ne osoitteet, jos se tieto heillĂ€ on.

Cloudfield - xx, ewb, sh, fri, wpb, wb
        Kultasaaren Kartano - piirroshevosia, tarinointia
        VFHY:n yllÀpitÀjÀ, tuomarina YLA, KRJL & ERJL
        VRL-11911 - sonjavirtuaali@gmail.com

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Serena
          Serena @Sonja last edited by

@sonja Joo tosiaan ovat nÀemmÀ kÀyttÀneet vanhoja osoitteita vaikka esimerkiksi mun kotiosoite on tuonne jÀrjestelmÀÀn pÀivittynyt, niin matkakulut ovat yhÀ laskeneet ei edes edellisen vaan sitÀ edeltÀvÀn osoitteen mukaan ja työpaikkakin on vÀÀrÀ.

Oon luullut, ettĂ€ nuo tĂ€ytyy joka vuosi itse ilmoittaa niin osannu ees ajatella ettĂ€ pistĂ€isivĂ€t sinne jotain matkavĂ€hennyksiĂ€ automaattisesti. 🙈 Onneksi huomasin nyt.

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            Mari H last edited by Mari H

YritĂ€n suunnitella "kesĂ€loma" reissua ja hirvee työmaa 😂 Kaks kaveria lĂ€htee vaihtoon ja ajattelin kĂ€yttÀÀ kesĂ€lomani vasta syksyllĂ€ ja lĂ€hden kĂ€ymÀÀn molempien luona. YritĂ€ppĂ€ tĂ€ssĂ€ nyt sitten sumplia silleen ettĂ€ 3 viikon sisÀÀn saat molempiin paikkoihin kohtuu hintaset lentoliput 😅 PitÀÀ yrittÀÀ nyt kiirehtiĂ€ nĂ€iden lippujen oston kanssa ku Finski uudistaa lipputyypit ja noita jĂ€senetuja 1.6. enkĂ€ saanu ihan selvÀÀ miten nuo laukkuasiat menee jatkossa...
            Toinen kaveri toteuttaa mun unelman ja pÀÀsen vihdoin kĂ€ymÀÀn Islannissa 😍

Islanninhevostalli Ljóma ja vapaassa jalostuskÀytössÀ olevat tuonnit
            Glowdale Farm
            Sekalainen sakki

1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Nikki
              Nikki last edited by

Ku yritÀt jo valmiiks ettii motivaatiota olla töissÀ perjantaina ja sit työkaveri tulee huutaa sille et miks et tehny asiaa x. Mulla oli ihan pÀtevÀ syy siihen, mut helvetti jos sain taas siltÀ huutamiselta puheenvuoroo. EnÀÀ 13 viikkoo töitÀ.

harakkasyndrooma.net

V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                Veera R. Me Hamsterit @Nikki last edited by

@nikki Tommoset työkaverit ja -paikat on ihan hanurista missÀ ei keskustella asioista, vaa suoraa valitetaa/huudetaan/raivotaan. Tai paras on jos mumistaa selÀn takana vaa.

:: Pyökkipolku :: Major Stud :: Laurent Sportpaarden ++ kennel Kernas
                :: MEJ :: KERJ :: VRHC ::

Uudet osoitteet 19.6. > Vaihda linkin alku esim. :
                https://veera.sumuvuorten.net/pyokki/maili.php -> http://kellolehto.net/veera/maili.php

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  Mari H last edited by

Jippii, lennot varattu 🎉 Olipa työmaa mutta sain oikeen hyvin natsaamaan aikataulut. Nyt sitten toivotaan ettĂ€ mikÀÀn kohta matkasta ei kusase, on mulla 24h matkojen vĂ€lissĂ€ niin vĂ€hĂ€n sĂ€rkymĂ€varaa 😂
                  Hoksasin ettĂ€ olisin voinu kĂ€yttÀÀ Finnairille semmosen 2 1 hinnalla lentopalkinnon ja sain kaverin innostettua mukaan toiselle reissulle. Mutta tietenki se kusi koska ton palkinnon pysty kĂ€yttÀÀn vaan normi luokkaan ja ei ollu takasipĂ€in sellasia pistelentoja ettĂ€ olisin ehtiny seuraavalle lennolle... Nyyhkis. Menee 4 business korotusta/tommonen 2-1 hinnalla etu todennĂ€kösesti ihan hukkaan 😞

Glowdale Farm
                  Sekalainen sakki

• Nikki
                    Nikki last edited by

@Veera-R Kaikilla työpaikoilla on ainaki yks mulkku, mut tÀÀl tuntuis olevan melkee kaikki 🙄

harakkasyndrooma.net

• Raituva
                      Raituva Piirrosharrastajat last edited by

Se tunne, kun itellĂ€ ollut tulehdusarvot yli 400 ja kaksi astmakohtausta yhteen viikkoon. Sen lisĂ€ksi molemmat kissat sairastuu ripuli-oksennustautiin. SentÀÀn mies ja hevonen ovat terveinĂ€ 😆

Inhottava tauko menossa vr-poneissa, ku oma terveys romahti tÀn kauheen allergiakauden takia..

Barokkitalli Royal Gardens & Monipuolinen Oriasema Orikulma & Varustekauppa Varustekartano & Rehukauppa Rohtojuuri

LisÀksi yllÀpito ja laatuarvostelutuomari VHRY sekÀ laatuarvostelutuomari VPA

• Serena
                        Serena last edited by

MinĂ€ tÀÀllĂ€, saamassa pÀÀnsĂ€ryn yrittĂ€essĂ€ni keksiĂ€ arabeille nimiĂ€. EnkĂ€ ees omille hevosille vaan pelkĂ€stÀÀn sukutauluun. 😂 voijee.

and that price is hell.”

• J
                          Jennie last edited by

@Raituva isot tsempit loppukevÀÀseen / kesÀÀn. ItsellÀ(kin) on oireillut allergia kevÀÀn ja vedellyt pillereitÀ jotka yrittÀÀ parhaansa mukaan vaikuttaa. Mulla allergisoi enemmÀn heinÀ kuin siitepöly, mutta ei kumpikaan ihan mahottomasti, ei niin pahaa allergiaa ole.

• M
                            Mari H last edited by

TĂ€nÀÀ oli kehityskeskutelu töissĂ€ ja eka kehutaan hirveesti ja sit ku alettiin puhua henkilökohtasesta palkanosasta nii todettii ettĂ€ "ajattelin pitÀÀ tĂ€n samana" 😐 Kiitti iha hirveesti. Vedottiin siihe ettĂ€ ku saadaan jĂ€rjestelyerĂ€ nyt kesĂ€llĂ€ et palkka nousee muutenki, sit samaan hengenvetoon ettĂ€ eihĂ€n tĂ€mĂ€ tietenkÀÀn tĂ€hĂ€n henkilökohtaisen lisĂ€n arviointiin vaikuta... Huohkelis huoh. Nyt sitte vuosi aikaa seuraavaan keskusteluun ja palkankorotus mahdollisuuteen, voipi olla ettĂ€ meikĂ€lĂ€inen on jo seuraavassa työpaikassa ennen sitĂ€ keskustelua 😅

Glowdale Farm
                            Sekalainen sakki

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              Mari H last edited by

Tuplapostaus muttamutta...
                              Oon kĂ€yny nyt kattomassa 21 myytĂ€vÀÀ asuntoa tĂ€n vuoden aikana. Ainakin (en tiiĂ€ oonko muistanu kaikki merkitĂ€ kalenteriin) 😅 On työmaa, ei voi muuta sanoa. Oispa niin rikas ettĂ€ ei tarttis miettiĂ€ budjettia, sais vaan ostaa just sen mistĂ€ tykkÀÀ tai rakentaa iha itte mieleisen.
                              Mutta joo, Ă€sken kĂ€ytiin kattoon kĂ€mppÀÀ johon ihastuin, mutta alue ei oo mitenkÀÀ hieno. Se on siis kaavotettu suurimmaksi osaksi teollisuusalueeksi (paljon halleja jne) mutta tuo ite kĂ€mppĂ€ on silleen ettĂ€ ei niitĂ€ halleja nÀÀ esim sisĂ€ltĂ€ tai pihalta. Ainoo on ettĂ€ ku lĂ€htee kĂ€veleen nii alkumatka vĂ€hĂ€n karua ennen ku pÀÀsee omakotitaloalueelle. PÀÀsee helposti motarille mikĂ€ on mulle tĂ€rkeetĂ€ töiden ja tallin takia, eikĂ€ porukoillekkaa oo ku joku 5km jos ees sitĂ€. Onpas tĂ€mĂ€ vaikeeta... Jospa porukat keksi tuosta kĂ€mpĂ€stĂ€ jotain vikaa niin voi unohtaa 😂 Mun mielestĂ€ ainoo miinus oli se ettĂ€ kylpyhuoneessa ja vessassa oli maalattu pinnat eikĂ€ uusittu kokonaan, en yhtÀÀ tiiĂ€ kuin kauan maalit pysyy kivoina tommosessa tilassa.

Glowdale Farm
                              Sekalainen sakki

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Kioja
                                Kioja Piirrosharrastajat last edited by

Siis onko mikÀÀn enemmĂ€n luksusta kuin juoda hienoa drinkkiĂ€ kalliin hotellin baarissa? 😍 EikĂ€ tarvii ees maksaa ite, kun mulle tarjottiin ihan vailla syytĂ€

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • Sirpa
                                  Sirpa @Mari H last edited by

@mari-h
                                  21 asuntoa?! đŸ˜Č
                                  MÀ/me kÀytiin aikoinaan katsomassa ehkÀ puolta tusinaa asuntoa ja mÀ olin jo ihan työlÀÀntynyt siihenkin, harmittelin vain kun ei meidÀn haluamalle alueelle tullut uusia, sopivia asuntoja myyntiin kun ne vanhat oli katsottu jo ja todettu, etteivÀt ole hyviÀ. Puolisohan sitten tÀmÀn nykyisen bongasi naapurikaupunginosasta (josta mÀ olin jotenkin kuvitellut, ettÀ puolisolla on jotakin sitÀ aluetta vastaan enkÀ ollut ollenkaan katsellut sieltÀ sillÀ silmÀllÀ mitÀÀn) ja se oli sit siinÀ.

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    Mari H @Sirpa last edited by

@sirpa Jep, nyt lukema on 22 😰 Tarjosin tosta asunnosta mihin ihastuin keskiviikkona mutta siihen ihastu joku muuki ja meni tarjouskilpailuksi. En sitten lĂ€hteny tarjoamaan yli pyynnin ku kylppĂ€riremppa ois jossain vaiheessa tullu ajankohtaseksi, ilmalĂ€mpöpumppu ois pitĂ€ny asentaa ja julkisivumaalauskin oli tulossa.
                                    Eli etsintÀ jatkuu...

Glowdale Farm
                                    Sekalainen sakki

• Serena
                                      Serena last edited by

Siis. Mie yritÀn kaikkeni ettÀ oon kohtelias ja ystÀvÀllinen töissÀ. Mulle se on vaikeaa, mutta ihan hyvin menee koska ollaan yleensÀ aikalailla pois toistemme naamalta ja suurinosa työkavereista on hiljaisia ja rentoja ja jÀttÀÀ mut rauhaan. Mutta nyt. MeillÀ aloitti muutama kuukausi sitten yksi työntekijÀ, esimieskin sanoi jo ennen kuin se ees aloitti ettÀ katotaan miten hÀn malttaa oppia (tarkemmin sanoen "on vÀhÀn yksinkertainen" ja minÀ meinasin tÀstÀ kommentista jo lÀhtee kaikista henkseleistÀ irti koska mielestÀni asiatonta). Noh, tÀhÀn mennessÀ suurin osa meidÀn porukasta, ne ihan pitkÀhermoisimmatkin, on enemmÀn tai vÀhemmÀn tÀhÀn henkilöön työlÀÀntyny tai vittuuntunu. Mie oon onnistunu vÀlttelemÀÀn kun aika vÀhÀn samoja vuoroja, mutta nyt ollu kolme vuoroa niin ettÀ oon ollu kahdestaan hÀnen kanssaan tai et ollu meidÀn kesÀtyöntekijÀ kolmantena.
                                      Ja voi hemmetti. Mun tapa sietÀÀ tilanteita on purra hammasta ja olla hiljaa jos ei oo kivaa sanottavaa, koska osaan todella huonosti hillitÀ sanojani, mutta nyt oon pari kertaa jopa joutunu korottamaan ÀÀntÀni ja muutamasti lipsahtanu semmoinen enemmÀn tai vÀhemmÀn sarkastinen huomautus. YleensÀ pystyn hillitsemÀÀn itseni ja esittÀmÀÀn mukavaa, mutta tÀn kanssa ei tuu mittÀÀn. TÀllÀ hetkellÀ mua vituttaa ihan koko ihmisen lÀsnÀolo, varsinkin kun hÀnellÀ ÀrsyttÀvÀ tapa huokailla, naksutella sormiaan ja niskojaan ja ennen kaikkea puhua ihan loputtomasti ei työhön liittyviÀ ja kommentoida asioita. LisÀksi useampikin maininnut ettÀ tÀlle henkilölle kÀy vielÀ pahimmassa tapauksessa ruumiillinen vahinko tuolla kun on paljon liikkuvia koneita eikÀ pysÀhdy ajattelemaan ennen kuin toimii.

Ja nyt mĂ€ huomaan kĂ€yttĂ€ytyvĂ€ni just sillee mitĂ€ mĂ€ inhoon jos ihmiset kĂ€yttĂ€ytyy työpaikalla, mutta oma kontrolli ei vaan riitĂ€ sitĂ€ estĂ€mÀÀnkÀÀn. TÀÀ nyt oli vaan tĂ€mmöne rantti enkĂ€ sillee tarvii mitÀÀn neuvoja, mutta ol pakko pÀÀstĂ€ purnaamaan kun töiden jĂ€lkeen jĂ€i semmone ultimaattinen vitutus pÀÀlle. Hassua ku oon ite ekoja kertoja nĂ€istĂ€ kommelluksista kuultuani ollu sillee et no hĂ€n tarvii vaan aikaa, rauhallista opastusta ja sallia omanlainen oppimistyyli, ja nyt mie oon ite ihan raivon partaalla. đŸ˜‚đŸ€Š

and that price is hell.”

Jenna 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • Jenna
                                        Jenna @Serena last edited by

@serena Kyl vÀhÀn voi avautua. Ja valitettavasti joskus henkilöt oppii parhaiten kun sanoo suoraan

RÀiskyvÀ - kenttÀsuomenhevosia
                                        Heimdall - kenttÀ puokkeja ja ratsuponeja
                                        Hadaway Ranch - tarinaprojektintapainen
                                        Tammilehto - poneja
                                        KK Bailador - kisoja vuodesta 2007

Maastoestejaos - MEJ

SÀhköpostiosoite vaihtunut 1.5., uusi osoite jenna03515@gmail.com

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Serena
                                          Serena @Jenna last edited by

@jenna Joo siis on tÀlle kyllÀ sanottu suoraan aina. Uskon, ettÀ osaa ja tietÀÀ kyllÀ, mutta kun ei pysÀhdy ikinÀ miettimÀÀn ennen kuin tekee. Ja noin muuten taas mun henkilökohtaisesti on vaikea sietÀÀ tuollaista levottomuutta ja niskaan hönkimistÀ.

and that price is hell.”

• Serena
                                            Serena last edited by

Mun piti saada tÀnÀÀ paljo aikaseks (koska eiline oli vÀhÀ vÀtkylÀpÀivÀ). No mÀ nukuin sit puol yhteen hupsistakeikkaa. Et siinÀ meni ensinnÀki se et oisin saanu aamurytmin huomista varten ees sinne pÀin. Sit aattelin et josko tÀssÀ heitteisi jotai poneja laatiksiin. Imagine my surprise kun tajuun ettei nyt eletÀkÀÀn toukokuun alkua.

NymmÀ mietin pitÀskö vaa sivuttaa shetlanninponeja koska niillÀ ei tee mittÀÀ enkÀ jaksa ajatella.

and that price is hell.”

• 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 243 / 266