Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@viixi leffateattereissa!
Mä olen menossa katsomaan tänään
-
@Viixi Leffaensi-ilta oli eilen Suosittelen lämpimästi menee kattoo leffaan, mutta rantautunee se aikoinaan Disney Plussaankin!
-
@nikki ah aivan!
-
Mul on nii ristiriitaiset fiilikset, ku rakastan Wolverinee mut inhoon Deadpoolia ja Deadpool leffoja (tai lähinnä sitä muka hauskaa ja joka kohtaa puskettua "huumoria") Luultavasti en siis jaksa kahtoo tota edes sitte ku tulee suoratoistoon, mut vähän sylettää.
-
Ei mulla muuta ku että meen kattoo Deadpool & Wolverinen uudestaan sunnuntaina...
-
Ensin Hugh Jackman palaa Wolverinena, ja nyt RDJ palaa Marveliin Doctor Doomina!!!!! AAAAAAH!!!!!!!!
-
@sabo mulla on samat fiilikset. Wolverine on mun lemppari hahmo, Thor kakkosena. Deadpool taas ihan siellä häntäpäässä... Noh, varattiin nyt tiistaille kummiskin aamupäivä näytös ja vielä 3D:nä (yleensä valitsen mielummin 2D näytöksen, mut nyt ei oikein ollut valinnanvaraa et mihin aikaan/mille päivälle saa lastenhoitajan paikalle).
-
Oli hyvä toisenki kerran ja voisin mennä kattoo kolmannenki
-
D&W oli ihan ok. Ei sitä mitä odotin, mutta ei huono. Wolverine on ollut mun suosikki jo kevyet 30 vuotta Deadpoolista en oo koskaan erityisesti välittänyt, mutta kyllä nää leffat on ollu pääosin ihan hauskoja.
Ja mun toinen pitkäaikainen suosikkihahmo teki comebackin Ei oo ihan hetkeen tullut minkään leffan tai sarjan kanssa reaktiona
-
Tää on vielä wip mutta liittyy aiheeseen......
-
-
@aksu Mulla on ihan samat fiilikset. Oon tähän mennes upottanu tähän melkee kaks tonnia. Ensin paska tatuointi 300€, sit poisto 800€ ja nyt oon maksanu kolmesta sessiosta about 700€. Oon kuitenki aivan rakastunu tähä peitekuvaan.
-
Kissanristiäisistä on kaikki kuulleet, joku varmaan ollutkin, mutta meillä vietetään tänään hiiren hautajaisia.
Kovalla käytöllä ollut työhiiri, vain 9 vuotta vanha MX Anywhere 2 alkoi oikutella. Nyyh! Päädyin ostamaan uuden hiiren firman piikkiin. Hiirikonservatiivi osti tietenkin MX Anywhere 3S:n, mutta sen verran revittelin, että ostin valkoisen. Tiedä sitten joudunko katumaan tätä, sillä työpöydältä löytyy vaaleanpunainen kotihiiri (MX Anywhere 3, jos ette jo arvanneet...) ja sitä pitää välillä vähän putsailla, kun se on niin ruotoisen näköinen. -
@sirpa Mulla on huolenaiheena oman hiiren joutuminen ennenaikaiseen hautaan! Rakas MX Master 3S on yrittänyt opetella lentämään (hupsista, mä tarvitsen isomman pöydän) huonolla menestyksellä monen monta kertaa, ja vähän pelottaa, että se ei enää joku kerta selviä hengissä lentotunneista.
-
@miivi
Ei ole lentohiiriksi tarkoitettu nämä! -
http://mforum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=6853422&t=6853422
Ht-netin suurkuluttajana tän topan lukeminen nauratti turhan paljon. Pitää työkaverit ihan hulluna nyt kun hihittelen nurkassa xD
-
@oona Putosin totaalisesti tässä
Hei, minä olen se hevonen. En pidä omistajasta, ratsuttajasta, enkä lapsista. Mitä teen? Olen tallissa ainoastaan siksi, että saan ruokaa ja ylläpidon. En halua tehdä temppujakaan. Pitääkö minunkin hävetä?
-
Onko kukaan mahdollisesti suuntaamassa RuunaKunkkareihin Ylivieskaan lauantaina? En oikein koe tuota meidän bussiporukkaa "omakseni"; seuraa haikailisin - kun en ilmaisesta kyydistä ja sisäänpääsystä osannut kuitenkaan kieltäytyä
-
Mä olin tänään toista päivää virallisesti opiskelemassa lähihoitajaopintoja ja tää on ihan hirveetä. Mulla on siis suunnitelmana suorittaa lähäriopinnot ja sitte mennä AMKiin opiskelemaan ensihoitajaksi. Nää lähäriopinnot on ihan supersosiaalisia, tyyliin kaikilla tunneilla jutellaan parin kanssa tai esitetään jotain koko luokalle ja tää on ihan kamalaa. Ymmärrän tietty et lähihoitajat menee sitte melko sosiaalisiin töihin lastentarhaan tai vanhainkotiin missä muodostetaan pitempiaikaisia hoitaja-potilassuhteita niiden asiakkaiden kanssa, mutta kun mä en oo noihin hommiin menossa, mä nään potilaita lähinnä sen ambulanssimatkan ajan ja se on siinä. Mulle on kanssa paljon helpompi olla sosiaalinen sellasten ihmisten kanssa, joita en tuu ikinä näkemään uudestaan, mutta mä en halua tutustua ihmisiin joita nään seuraavat vähintään kaks vuotta, koska vihaan ihmisiä.
Mä en tiedä mitä hittoa mä teen jos en valmistu lähihoitajaks, koska tää on mun neljäs amislinja nyt ja alkaa vaihtoehdot loppumaan. Varmaan meen töihin ja odotan että mun koira nukkuu pois muutaman vuoden päästä, ja sitte muutan jonneki missä voin opiskella kengittäjäks, koska mitään sellasta ei oo tässä lähellä enkä mä halua muuttaa mun seniorikoiraa enää.
-
@nikki suht epäsosiaalinen ex-lähäri täällä hei. Mulla oli sinällään helpot opinnot, et opparina hypin jatkuvasti ryhmästä toiseen. Tai ei ne muut opparivuosikerrat niin tehny, mutta meitä aloitti vaan viis. Kaks vuotta on loppupeleissä lyhyt aika, eikä kenenkään kanssa tarvitse leikkiä parasta kaveria. Vaikka mä itseasiassa löysin lähäriopinnoista näin aikuisena yhden mun parhaista kavereista ja hän on vielä introvertimpi kuin minä.
Haluaisin uskoa et sen kestää kyllä! Ei välttämättä herkuinta, mut joskus joutuu rämpimään suossa parempaa tavotellessaan. Harmillisesti ei taida olla näyttösuunnitelmia enää tallessa, olisin voinu jeesata niiden monimutkasuuksien avaamisessa, jos te semmoset teette.