Kultasaaren varsamarkkinat (m. piirroshevosia) - KAIKKI MYYTY
-
Nostellaas etusivulle! Yksi amwb, yksi sh ja kaksi fwb:ta olisi vielä kotia vailla. Jos syntymäajankohdat kauheasti tökkii tai on jotenkin kynnyskysymys ostamiselle, niin laitahan reippaasti viestiä. Osa varsoista mahdollista kikkailla takautuvasti jonnekin menneeseen
-
@sonja Arabella sivu:
http://yksityiset.piirroshevoset.com/hevonen.php?id=635Menikin mun yksityispuolelle!
-
@annel Oi mikä ihana pieni hänestä tuli, kiitos sivuista!
EDIT/ Kasvattajaksi voisi Sonjan sijaan merkitä Sofia Kultasaari
-
Mua kiinnostaisi ihan hirmusti tuo Goldin tamma varsa! Nimi tökkii itselle ja sitä jäin vähän pohtimaan (ymmärrän kyllä että on lyöty lukkoon!), mutta voisin silti tarjota kotia Misangeilta. Tai sitten jos tammalle on tulossa vielä myöhemmin esim ori varsaa, niin voisin odotella sitäkin. Goldi on niin ihana että pakko tarjota Eli siis saisi tarinapiirros kodin ja pääsisi GP kentille
-
@marjahilla Kyllä tälle keksitään ihan mikä vaan nimi, jos se Misangeille pääsee Kyllä tästä tarvittaessa saa orinkin vaihdettua, jos se olisi mieluisampi. Eli todellakin lähtee sinne!! Goldi on kyllä miunkin mielestä parasta mitä on 🥰 Jos sulla oli jotain nimi-ideoita niin laita vaikka yv:llä!
-
@sonja Mahtavaa! Heitän yv!
-
@sonja said in Kultasaaren varsamarkkinat (m. piirroshevosia):
fwb-o. Night Dancer
Syntyy maaliskuussa, väriltään voikko splash
Korkeusarvio 165-170 cm, suvultaan tasan 4-polvinen
i. JB Night Vale e. JB NeutronaOon tätä nyt muutaman päivän ajan käyny kattelemassa, joten ehkä mä tarjoan kotia vihdoin ja viimein..
Pääsis mun toistaiseksi keskeneräiselle tallille, hyvin hitaaseen ja tarinapainotteiseen kotiin. Kisataan hissukseen ja mahdollisesti tähdätään tulevaisuudessa laatiksiin. Pääpaino ois kuitenkin tarinoinnissa Niin ja näyttöjä näkee täältä -
@kettu Laitetaan viimeinen varsa pakettiin sinne!
-
Kaikkien varsojen sivut saatu, tammojen sivuille päivitetty ja orien omistajille ilmoitettu! Ainakin toivottavasti muistin kaikki Kiitokset ostajille ja myötätuulia matkaan varsojen kanssa Tiputtelen kaikille jossain vaiheessa jonkinlaisia kertomuksia varsojen varsa-ajasta ja luonteenpiirteistä pienenä, mutta koska työt ja kevään tentit painavat päälle, ei niitä ole tulossa ihan heti. Jossain vaiheessa kuitenkin tavoitteena, pikkuhiljaa