Ratkaistu
-
Excuse tuo otsikko, mutta eiköhän tuo aja asiansa. Ongelma on siis se, että hevossivun kuva tuossa perustietojen vieressä heittää vähän miten sattuu riippuen sivuilla olijan näytön koosta: https://roolipeli.com/Kultasaari/Chivalrous.html
Omalla mininäytöllä istuu nyt niin kuin kuuluisi elikkäs näin (pieni rako perustietojen ja kuvan keltaisen reunuksen välissä, 50-50)
Isommilla näytöillä kuva huitoo jossain huitsin nevadassa pienenä boksina. Eli summa summarum, miten pitäisi koodata tuo tietolaatikko+kuva kombinaatio, jotta kuva istuisi kaikilla näytön leveyksillä oikein?
-
Sulla on siellä kuvassa ainakin se "max-width: 425px;"
-
@k10444 Tiedetään, se olin alunperin 600px Silloin se on isossa näytössä sopiva, mutta liian iso mun pikkunäyttöön. Nyt se on 425px:llä sopiva mun näyttöön, mutta täysin epäsopiva isoon näyttöön. Mietin meniskö se jollain prosenteilla suoraks, mutta ei olla Nikkin kanssa vielä keksitty miten ne pitäis virittää ja minne päin koodia, jotta taulukko sopeutuisi kaikkiin näyttöihin. Mikäli se on edes mahdollista
EDIT// Ja siis jos leveyden ottaa pois niin kuva menee koko sivun levyiseksi ja peittää perustiedot. -
Lmao keksittiinpä
-
@nikki Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue