KRJ ja KRJL
-
Kouluratsastusjaos, eli KRJ on joulukuusta 2001 lähtien toiminut virtuaalinen jaos, jonka tarkoituksena on yhdistää, valvoa ja edistää kouluratsastusta virtuaalimaailmassa.
11.09.2022
KRJ:n uusi ylläpitäjä on Nerita, tervetuloa! enna jättäytyy ylläpitäjän tehtävistä vuoden loppuun mennessä. Tilaisuudet pysyvät nyt pienempinä (20 osallistujaa + tuomareiden hevoset) toistaiseksi.
29.12.2022
Joulukuun tilaisuuten nostettiin osallistujamäärä normaaliin 40 osallistujaan. -
This post is deleted! -
- Ylläpitohakuilmoitukseen avattu tarkemmin hommaan sisältyviä tehtäviä.
- Laatuarvostelu laskee osallistujamäärän 20 hevoseen (+ tuomarien hevoset) siihen asti kunnes toinen ylläpitäjä löytyy.
-
- Heinäkuun laatuarvostelutilaisuuden tulokset julkaistu. Paljon onnea palkituille!
- Elokuun tilaisuudesta alkaen osallistujamäärä tosiaan laskee toistaiseksi 20 hevoseen (+ tuomarien hevoset) ja yhdeltä omistajalta tilaisuuteen enintään kaksi hevosta.
- Tästä eteenpäin ylläpidossa jatkaa yksin alaera (VRL-13283), kunnes uusi ylläpitokaveri löytyy.
- Sivusto muuttaa elokuun aikana osoitteeseen http://sumuvuorten.net/krj, eli esim. elokuun tilaisuuden tulokset tulevat aikanaan sinne.
Milja puolestaan kiittää nyt kaikkia tuomareita ja osallistujia, sekä tietenkin myös alaeraa! Toivottavasti alaeralle löytyy pian uusi ylläpitokaveri. Törmäillään taas muiden juttujen parissa.
-
Ylläpitohaku pidetään auki vielä elokuun, ja katsotaan sitten jatkosta.
Ensimmäinen pienempi laatuarvostelutilaisuus tuli täyteen, ja muutama hevonen + varahevoset jäivät mahtumatta.
Bonuksena yksi uusi tuomariehdokas, jes!
// KRJ Cup lisätty
-
Etusivulle, cupille tarvittaisiin järjestäjiä, ettei tulisi välikuukausia tai pidempää taukoa!
-
@krj Mä voisin ottaa syyskuun cupin!
-
@krj mä voin napata lokakuun cupin järjestettäväkseni!
-
Mä voin hoitaa marraskuun cupin!
// Voin myös ensi vuonna ottaa tammi- ja heinäkuun kontolleni
-
-
Mä voin ottaa joulukuun cupin tältä vuodelta
-
Miä voisin ottaa järkättäväksi nuo ensi vuoden helmi- ja elokuun cupit!
-
Mulla tosiaan oli alunperin tämän vuoden loka- ja marraskuu sovittuna, mutta ei huolta siitä, ymmärrän kyllä että kaikki hävis Keskustan mukana
Voisin ottaa ens vuodelle vaikka maalis- ja syyskuun.
-
-
Löytyisikö vielä cupeille huhtikuu + lokakuu & toukokuu + marraskuu pitäjät?
Toinen uusi tuomari, kisapisteisiin!
Löytyisikö vielä uusia tuomareita vaikkapa esimerkiksi vanhempien pisteisiin; on pistelaskentaa suvullisten osalta ja sukuselvitysten tuomarointia suvuttomilla!
-
Voin ottaa järjestettäväksi huhti + lokakuun cupit.
-
Kiitos @Disa
Vielä yhtä järjestäjää kaivattaisiin!
-
@krj mä voin ottaa nuo kaksi vikaa cupia vuodelta 2022
-
@hazel kiitos!
Vuoden 2022 cupit hoidossa, ootte huippuja!!
-
Elokuun tilaisuuden tulokset venyvät, mikäli varatuomaria ei saada tarpeeksi nopeasti paikkaamaan lisäpisteisiin!
Myös erityisesti uudet jälkeläis- ja lisäpistetuomarit olisivat tervetulleita, niin saataisiin sinnekin vähän lisäpotkua ja mahdollisia taukokuukausia käyttöön!