Ratkaistu
-
Nyt ei omat taidot ja hermot riitä, kun oon kokeillut käytännössä kaiken, mitä oon keksinyt. Todennäkösestihän tähän on joku yyber yksinkertainen ratkaisu.
Täällä on kisakalenterissa teksti ominaisuuspisteet ja se pitäisi saada hyppäämään samaan linjaan muiden tekstien kanssa. Täältä näkee koko sivun koodin..
Voin maksaa ratkaisijalle vaivan palkkaa esim. valmennuksena tai muuta sovittavana juttuna.
-
Mä en tiedä vaikuttaako mutta jos siirrät sen h4-tagien sisällä olevan ominaisuuspisteet otsikon pari riviä ylemmäs juuri siihen ennen kuin alkaa toi php koodi?
Edit.
Toisaalta jos sen otsikon olis tarkoitus näyttää samalta kuin noiden muiden tuossa Kilpailut osiossa niin silloin vaihda h4-tyyppisestä h3-tyypiksi. -
@jenna Saa samaan linjaan jos nakkaa samaan diviin KRJ tekstin kans, mutta sit kaikki muu hyppääkin vähän erikoisen näköseksi..
Musta tuntuu, että annan kohta sen olla eri linjassa ja rupeen vaan vaihtaan noita kaikkia sivuja .php muotoon..
E// Tarkoituskin siis olla tuollanen "pienempi" otsikko lajiotsikon alla. -
En ihan ymmärtänyt että minkä tekstin kanssa se ”Ominaisuuspisteet” siis pitäisi saada samaan linjaan?
Jos haluut siis että nuo otsikot on palstoitetun leipätekstin yläpuolella, niin älä pistä niitä kisat-diviin.
-
@jassu-l Nyt siellä on se toimivin systeemi näkyvillä minkä oon saanut aikaseksi. Siellä oli väliaikaisesti, tuo mitä vielä testasin. Eli ominaisuuspisteet on eri sisennyksellä ku muu olemassa oleva teksti.
-
Aa okei, ominaisuuspisteet-otsikko ei näytä olevan kisat-divin sisällä, ja noi muut sisentyy koska kisat-divillä on paddingia.
Voit joko heittää sen jompaankumpaan kisat-diviin (KRJ kouluratsastus otsikon kanssa samaan, tai sit tuonne alemmas mihin pisteet tulostuu) tai sit lisätä style-attribuuttina sille käsin vasemman paddingin tyyliä
style="padding-left:10px"
tai minkä suuruinen se padding kisat-divillä sitten onkaan. -
@jassu-l Koitin jo aiemmin heittää sitä jomman kumman divin sisään, mutta heittää noi tekstit sit seuraavaan "palstaan". Pitää koittaa askarrella tuolla paddingilla se paikalleen.