M: estepuoliverisiä (FWB, Z, trak) + srp
-
Kastanjeholmin kasvattimyyntiä on kyhätty pitkään ja hartaasti pystyyn ja vihdoin varsulit ovat saaneet nimiehdotukset niskaansa.
Ostotarjoukset joko chatissä tai tähän topikkiin, minä kun onnellisesti en muista seurata virtuaalisähköpostia reaaliajassa.
Lisäksi myyntiin tulee kaksi vanhempaa kasvattia, jotka palautuneet kasvattajalle. Kodeilta ei sen suurempia vaatimuksia, kuin siistit sivut.
1p. sh o. Myrskylän Piparihukka KTK-III
2p. srp (68.76%) o. Kastanjan Moondust KTK-kelpoinen
-
Myrskylän Piparihukka Aapikseen?
-
@kida Joo ota vain Piparihukka!
-
- Kastanjan Ciroco / Castello / Casanova / Camaro Z
Cape Town / Compton Bay / Casa de Papel Hills Z - Kastanjan Deimos / Daddy O / Sugarcoat
Sugar Daddy / Sour Sir / Sour Daddy Hills
Neon Estateen?
Luvassa porrastetuissa kilpailemista ja jalostuskäyttöä. Tavoitteena ERJL ja YLA.Tallin sivut ovat vielä vaiheessa, joten sivunäyttönä Ronja.
- Kastanjan Ciroco / Castello / Casanova / Camaro Z
-
Mua olisi myös kiinnostanut tuo Carnico Z x Safe Haven -varsa, tarjolla koti Stal Gebroekista
Tavoitteena ainakin maksimitaso porrastetuissa ja muutama jälkeläinen.
-
-
@sylvi Jes
Tästä piti muuten kysyä, että onko varsasta todella tarkoitus tulla kimo, kun kumpikaan vanhemmista ei ole kimo?
-
@jemiina Joo, ei
Muutenkin korjailin tuolla numerointeja ja muita, koska oon tehnyt tätä kasvattimyyntiä koko keskustan poissaolon ajan ja mulla oli ensin aivan erilaisia yhdistelmiä siellä ja siitä jäänyt mm. tuo väri
Eli värivaihtoehdot tämän varsan kohdalla m, rn (ja rt) -
@sylvi Mahtavaa, heittelen sivuja yv kun saan tehtyä
-
-
Lähtisikös tuo pikkutamma numero neljä Mantsuun? Meidän estetammapuolelle kaivattaisiin kovasti nuorempaa sukupolvea. Tämä olisi jo sopivasti kisaikäinenkin, joten pääsisi radoille varmasti vielä tämän kesän aikana. Katsotaan mitä kaikkea tulevaisuus tuo tullessaan, mutta odotukset on tietysti korkealla kun onhan meillä teiltä jo upeaakin upeampi Gallant, jonka kanssa valmistaudutaan kovaa vauhtia Power Jumpiin.
-
@milja oo, ehdottomasti neitokainen sinne!