KERJ kenttäratsastusjaos
-
@serena Kiitos paljon huomiosta! Nyt pitäisi olla ohjeet kunnossa
-
Vielä muutama päivä aikaa osallistua laatikseen!
️
-
Tuomarihaku, tarvetta olisi yhdelle lisäpistetuomarille sekä rakennetuomarille! Rakennetuomarin tehtävä sopisi esimerkiksi rakennetuomaroinnista kiinnostuneelle, ja tuomarointia tapahtuu myös liikekuvista! Tuomarihakemukset mailitse!
-
@kerj said in KERJ kenttäratsastusjaos // TUOMARIHAKU + KYSELY!!:
Tuomarihaku, tarvetta olisi yhdelle lisäpistetuomarille sekä rakennetuomarille! Rakennetuomarin tehtävä sopisi esimerkiksi rakennetuomaroinnista kiinnostuneelle, ja tuomarointia tapahtuu myös liikekuvista! Tuomarihakemukset mailitse!
Etusivulle, rohkeasti mukaan!
️ TMI alaeran rakennetuomariura lähti, melkeen kymmenen vuotta sitten, vauhtiin juurikin tämänkaltaisista rakennetuomarihommista!
-
Alkuun voi myös ihan hyvin odottaa sen kokeneemman tuomarin pisteitä ja tuomaroida itse vasta sen jälkeen, jos sillä tavoin saa lisää itsevarmuutta omille ajatuksilleen/pisteilleen. Lupaan, että äkkiä se itsevarmuus ja tuomarointiote löytyy!
Eikä joka hevosen pisteistä tarvitse olla täsmälleen samaa mieltä.
-
Rakennetuomari saatu, lisäpistetuomareita vielä haussa!
-
Lisäpistetuomarille paikka auki!
️
-
Lisäpistetuomarille paikka auki!
️
Lisäpistetuomaria kaivataan edelleen!
CIC5-luokka lisätään kyselyn perusteella vaihtoehto A:n mukaan, eli lisätään yksi uusi vaikeustaso! Keskustelemme vielä coupien kanssa siitä, että millä aikavälillä otamme tämän luokan käyttöön niin perinteisiin kuin porrastettuihin kisoihin!
-
Tuomaroin tällä hetkellä sukupisteitä, mutta mikäli jotakuta kiinnostaisi se pesti lisäpisteitä enemmän, voisin vaihtaa.
-
Löytyisikö joko lisäpiste- tai sukupistetuomaria siis?
️
CIC5-luokka otetaan käyttöön vuodelle 2022!
-
This post is deleted! -
Löytyisikö joko lisäpiste- tai sukupistetuomaria siis?
️
CIC5-luokka otetaan käyttöön vuodelle 2022!
Etusivulle!
️
-
Aasien ja muulien kilpailuluokkien kysely KRJ ERJ KERJ, äänestysaikaa 7.11. saakka!
-
Marraskuun KERJL-tilaisuuden ilmoittautuminen on auki
Lisäpiste- tai sukupistetuomarille on edelleen paikka vapaana!löytynyt! -
-
En ollut ihan varma, missä heittäisin tästä viestiä ja heitänkö ollenkaan, kun on niin pikkuinen eikä mikään kiireellistä huomiota vaativa seikka, mutta laitetaan nyt tän topiikin alle.
etsiskelin tuossa kenttävarsojen laatista eilen, ja KERJ:n etusivun linkki vie vielä vanhaan osoitteeseen, saiskohan sen jossain kiireettömässä vaiheessa päiviteltyä uuteen? Mulle se ei ole enää akuutti, mutta ajattelin jos joku muu harrastaja joutuu jossain vaiheessa etsiskelemään (ja mä en jostain syystä saanut Keskustan haulla sitä varsalaatiksen topiikkia löydettyä + kaikki tiet veivät unisiivelle).
-
@humutin mä päivitin css-tiedoston KEV ja siellä muuttu moni muukin asia väärin, koska lahopää ei muistanut, niin mä päivitän sen kyllä joutessa sit takas ja osote korjautuu samalla. KEV asioista KEV:n mailiin, kiitos.
-
Aasit ja muulit saavat kisata tasojensa sallimissa rajoissa 9.11.2021 eteenpäin: aasit saavat osallistua uuteen "miniluokkaan" ja muulit maksimissaan "harrasteluokkaan". Em. asiat päivitetty sääntö-sivulle!
Miniluokka lisätty myös porrastettuihin luokkavaihtoehdoksi!
-
Tänään marraskuun KERJL-tilaisuuden viimeinen ilmoittautumispäivä!
-
Vielä pari päivää aikaa osallistua joulukuun tilaisuuteen!