KERJ kenttäratsastusjaos
-
Joulukuun KERJL-tilaisuuden tulokset ovat nyt tulleet! Suurkiitos tästä vuodesta kaikille tuomareillemme
Vuonna 2021 pidettiin 12 tilaisuutta, joissa osallistujia oli kussakin 10-27 hevosta.
Joulukuun KERJ Cupiin voi osallistua vielä parin päivän ajan!
-
Erinomaista uutta vuotta 2022! Tammikuun KERJL-tilaisuuteen voi nyt ilmoittautua, VIP 10.1.
CIC5-luokka on nyt lisätty sääntöihin ja päivitetty VRL:n puolelle. CIC5-luokkia voi siis tästä hetkestä eteenpäin järjestää kisoissa. CIC5 tulee myös KERJ Cupeihin ja kenttämestaruuksien mestaruusluokka tulee jatkossa olemaan CIC5!
-
Tammikuun KERJL-tilaisuuten tulokset ovat nyt tulleet - kiitos jälleen nopeille tuomareillemme
KERJL etsii lisäpistetuomaria! Pistä viestiä, jos kiinnostuit (kerjlaatuarvostelugmail.com) - homma on melko helppoa ja siihen perehdytetään. Tuomaroitavaa on noin joka toinen kuukausi.
-
KERJL etsii lisäpistetuomaria! Pistä viestiä, jos kiinnostuit (kerjlaatuarvostelugmail.com) - homma on melko helppoa ja siihen perehdytetään. Tuomaroitavaa on noin joka toinen kuukausi.
Helmikuun tilaisuuteen ilmoittautuminen avoinna 1.-10. päivät!
-
Helmikuun KERJ Cup, mukana tuotosluokka!
-
Helmikuun tilaisuuden tulokset tulleet, onnea palkituille!
KERJL etsii suku- ja lisäpistetuomaria! Pistä viestiä, jos kiinnostuit (kerjlaatuarvostelugmail.com) - homma on melko helppoa ja siihen perehdytetään. Tuomaroitavaa on noin joka toinen kuukausi.
-
Maaliskuun laatuarvostelutilaisuuden tulokset ovat tulleet! Mukavaa kevättä kenttäväelle; toivotamme edelleen tuomareita tervetulleiksi.
-
Huhtikuun tulokset tulleet jo aiemmin päivällä, toukokuun tilaisuuteen osallistuminen auki normaalisti 1.-10. päivät, tervetuloa!
️
-
Tänään vip kesäkuun tilaisuuteen!
-
YLLÄPITO TIEDOTTAA
alaera jättää KERJ/KERJL ylläpidon tehtävät. Suurkiitos alaeralle jaoksen ja laatiksen eteen tekemästäsi työstä! Tämän myötä KERJ/KERJL hakee uutta ylläpitäjää sekä KERJ Cupin järjestäjiä. Ylläpidon rooli sisältää ainakin alkuun coupien kaverina laatistilaisuuksien ja kenttämestaruuksien järjestelyä. KERJ Cupin järjestäjäksi voi ilmoittautua erikseen, tai ylläpitäjäkandidaatti voi halutessaan hoitaa senkin. Kysymyksiä saa esittää tähän ketjuun, ja kiinnostuksesta voi ilmoittaa sähköpostitse kerjlaatuarvostelugmail.com. coupie kertoo mielellään lisää.Kesäkuun KERJL-tilaisuuden ilmoittautuneet hevoset siirretään heinäkuun tilaisuuteen, joka järjestetään normaalisti. Pahoittelut viivästyksestä!
-
Heinäkuun tilaisuuden ilmoittautuminen on auki!
-
Heinäkuun tilaisuuden tulokset tulleet! Ilmaantuvat VRL:oon tämän päivän aikana.
KERJ Cupeille on löytynyt järjestäjä, mutta toista KERJ/KERJL ylläpitäjää kaivataan edelleen!
-
Erinomaista kesän loppua kenttäväelle! KERJL:n elokuun tilaisuuden tulokset tulleet, VRL:oon vien ne huomenna.
Muutama pitkäaikainen tuomari on jättäytynyt pois hommista - suurkiitos heille korvaamattomasta panoksesta KERJL:n eteen
Tämän myötä KERJL kaipaa kuitenkin uusia tuomareita mukaan. Lisäkädet ovat erittäin tervetulleita kaikkiin osa-alueisiin, mutta erityisesti rakenne- ja sukupistetuomareille olisi tarvetta. Pistä rohkeasti sähköpostia! Myös ylläpitäjää (joko coupien kaveriksi toista tai yhtä/kahta ottamaan laitoksen&jaoksen ylläpidettäväkseen) haetaan edelleen.
KERJL ei järjestä tilaisuuksia syys- ja joulukuussa. Tämän vuoden loput tilaisuudet siis loka- ja marraskuussa!
KERJ Cup etsii myös järjestäjää!
-
Mahtaako KERJ tarvita uusia kalenterityöntekijöitä? Katselin, niin tällä hetkellä siellä on tällainen tilanne
Kutsujono 7 (vanhin: 12.09.2022)
Tulosjono 50 (vanhin: 11.09.2022)Varsinkin siis tuloksia odottelemassa paljon. Voisin itse tarjoutua hommaan.
edit / Homma hoidossa
-
Kilpailupisteiden tuomarille jos on tarvetta niin olen kiinnostunut. Hoidan sitä muissakin
-
@Kirsiina Joukkoon mahtuu kyllä, joten tervetuloa mukaan kalenterityöntekijäksi!
Laitatko mulle yv tai sähköpostilla kerjlaatuarvostelu@gmail.com VRL-tunnuksesi ja sähköpostisi, niin laitan sinulle käyttöoikeudet ja infon?
@Jannica Suurkiitos tarjouksesta! Tällä hetkellä kisapistetuomareita on riittävästi, mutta olisitko kiinnostunut lisäpiste-, suku- tai jälkeläispistetuomarin paikasta? Tuomaroitavaa näissä olisi n. joka toinen tilaisuus.
-
@coupie Siiri ehti jo jakaa oikeuksia useampaankin jaokseen, niin käyn aina tarpeen mukaan jonoja tyhjäämässä
-
Onko tälle vuodelle tulossa kenttämestaruuksia?
Sitten mua hieman hämmentää tuolla KERJ kasvattajapalkinnoissa, liekkö vain hassusti muotoiltu vai jääkö minulla jotain tajuamatta.
Yhden tähden kenttähevoskasvattaja
- 15 kasvattia palkittu KERJ:n laatuarvostelussa
- 7 palkittu vähintään I-palkinnolla
- 4 palkittu joko II- tai III-palkinnolla
Eikö tuo nyt käytännössä tarkoita vain sitä, että 15 palkitusta vähintään 7 I-palkinnolla (tuokin sanamuoto "vähintään I-palkinnolla" on vähä hassu, eihän sen korkeampaa ole) ja jos 7 on I-palkinnolla niin luonnollisestihan ne loput (8, mistä tuo 4 tulee?) edustaa muita palkintoluokkia, jonka mainitseminen on vähän turhaa?
Mitä mä missaan
-
@serena Kenttämestaruuksia minulla yp:n ominaisuudessa tuskin riittää aika järjestää tänä vuonna. Mikäli jollakulla on kiinnostusta tarttua toimeen, se on ehdottomasti sallittua
Asiasta voi laittaa sähköpostia!
Hyvä kun sanoit noista palkinnoista, KERJ osalta vain 1-palkintojen määrillä on väliä. Tuo 2/3-palkintomäärä tainnut jäädä kopioidessa vahingossa. Eli esim. yhden tähden esimerkissä pitäisi olla 15 palkittua, joista väh. 7 ykkösellä ja se siitä. Päivittelen sivuille!
-
@coupie Kiitos selvennyksestä, arvelinkin että noin sen täytyy olla.
Mie voin laitella noista mestaruuksista ehkä viestiä kunhan joudan vilkaisemaan vähän oliko se mimmone projekti.
Samaan hengenvetoon saisiko täältä vastausta tähän tuolla tyhmissä kysymyksissä esittämääni asiaan?
Onko (lajilaatis) kasvattajapalkinto tallikohtainen vai voiko sitä anoa esim. samalla tallilla oleville eri liitteille?