Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
Mulla kans puhelimen Chromella tekee samaa, eikä ole ollut erikoismerkkejä tai hymiöitä. Mikä hauskinta, tämä viestini teki just saman Aiemmin jos viesti täytyi saada lähetettyä just silloin, käytän Mozillaa. Mut tulipahan nyt testattua sabon kikkaa, niin sillä sain tämänkin perille vaihtamatta selainta.
-
Varsinkin jos yrittää yksityisviestiin vastata puhelimella niin se on vähän 50/50 lähteekö viesti ollenkaan.
-
@mila said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:
Varsinkin jos yrittää yksityisviestiin vastata puhelimella niin se on vähän 50/50 lähteekö viesti ollenkaan.
Joo tämä kans ja sit rupee miettii, että saikohan se sen viestin nyt joku viistoista kertaa
-
mulla taas ei koneella meinaa päästää hymiöiden kans läpi
-
@tuire Joo ja se on iha hyvä ku ei hävitä viestiä välissä
-
Täytyy tässä vähän masokisti olla. Haluisin vaihtaa Sierraan taas ulkoasun...
-
Ja näin muistan miks siirsin aikanaan kaikki piksikuvat domainille enkä pitäny ulkoisella sivutilalla.
-
onpa muuten Pixabayhin tullut paljon AI-kuvia, ja osa vielä niin hyviä, ettei melkeen tunnista enää. En mä mitään AI-pihviä kuitenkaan halua
-
http://turjake.altervista.org/friar/nj21.htm
vielä mahtuisi 2 DRP tammaa. vip tänään -
No eihän tässä oo ees 140 hevosta enää päivitettävänä! #optimisti #noenkylläoomutta
-
Nyt ku mulla on alle 100 hevosta enää päivitettävänä ni on hyvä miettii et haluisin sittenki vielä muuttaa tota ulkoasua
-
Nonii ja taas mennää, 203 päivitettävänä...
-
Oon viettäny tän viikon talvilomalla ja kasasin ittelleni jonkinlaisen to-do listan tälle viikolle jotta sais ees vähän v-hommia eteenpäin. Maanantaina ja tiistaina sain muutaman raksin aikaan tuolle listalle, mut eilen en saanut mitään aikaan ja tänäänkään ei oo vielä ainakaan onnistuneesti tullut tehtyä mitään...
Jotenkin tuntuu et kirjoittaminen ei nyt vaan lähde vaikka oon yrittäny kirjoitella noita helppoja tekstejä hevosille... Sen sijaan tekis mieli vaan kirjottaa uutta hahmoa vaikka en tarttis enää yhtään uutta..
-
Äh, voin samaistua kirjoitusblokkiin! Älykkäänä laitoin varsoja läjän arvosteluihin ja arvatkaa, ehdinkö ja saanko vauvelilta (10kk "vauveli", jolla kiire kaikkialle) kirjoitettua mitään olisi pitänyt olla jo kirjoitettuna ennen vippiä, mutta... Päiväunet taas sakanneet ja iltaisin ei jaksa ja mieskin tulee höpöttämään aina, kun meikäläinen kaivelee koneen esille.
No, ens kuussa uudestaan, harmittaa vaan turhaa tuomareita vaivata tyhjillä osallistumisilla. -
Ihmeiden aika ei ole ohi! Nikki kirjottaa suvuttomalle sierralaiselle sukaria...
-
This post is deleted! -
Jos kiinnostaa uus myyntiulkka nii tää valmistuu aikalailla pian, käytännössä puuttuu vain kisataulukot ja näihin saa vielä hetken ajan vaikuttaa (toki muuhunkin).
-
Onko joku webhotelli alhaalla kun useemmat tallit ei toimi tällä hetkellä?
-
@nikki Suncomet ainaki kyykkii
-
This post is deleted!