Ravikeskustelu
-
-
@aksu Aloitukseen vois laittaa myös kuippana.net/arvonta ja meerin.net/arvonta
-
aksulan raveja tarjolla. Kesäkuu on peitsarikuukausi meillä
14.06. Arriviste Circuit 7.&8. osakilpailut
15.06. Nuorten kesäkatsaukset
25.06. Redbrook Paceaway 1.alkukarsinnat
28.06. Arriviste Circuit 9.&10. osakilpailut
29.06. Redbrook Paceaway 1. semifinaali
30.06. Peitsaridivarit -
Olen vasta nyt huomannut katsoa, että mun ensimmäinen hevonen ikinä on palkittu Ravigaalassa! Ragnvald oli vuoden kilpaileva kylmäverinen ravihevonen. Olin joskus ihan varma, että tuleeko siitä juoksijaa ikinä.
Sekä voisin ottaa koppia näiden suurkilpailuiden järjestämisestä heinäkuussa Viekser Muistoajo ja
Chance II Serie ja vaikka NDM-finaalinkin, kun omat hevoseni eivät ole juoksemassa! -
-
En ole vielä saanut VRER:lle uutta ketjua aikaiseksi, joten..
VRER TIEDOTTAA
- Arvonimiin tehtiin kaksi lisäystä: poneille on nyt varsa-arvonimi ja montéarvonimi!
- Peitsarien Domination Racen voittosummaa nostettiin
- B-poneille tulee Kuninkuusravien yhteyteen oma tittelilähtönsä: Pikkuruhtinas (59,9 ja nopeammat + vähintään 20 starttia)
- A-ponien Pikkukuninkaallisen aikarajoitetta höllennetään 2.25,0 -> 2.29,0.
Olemme myös ideoineet kaksi täysin uutta suurkilpailua VRER:lle!
Kylmäverikruunu
- Ryhmäajo 3100m, 24,9 ja nopeammille kylmäverisille.
- Kilpailu ei ole avoin suomenhevosille, vaan on puhtaasti muiden kylmäverirotujen oma suurkilpailu.
VRER Grand Prix
- Ryhmäajo 2100m lämminverisille
- 6 osallistujaa kutsutaan päättäjäjäsenten toimesta
- 6 osalllistujaa otetaan avoimen osallistumisen kautta: 12,9 ja nopeammat + voittosumma vähintään 80 000ve
- Mikäli avoimen osallistumisen kautta tulee yli 6 osallistujaa, mukaan pääsevät päätetään päättäjäjäsenten toimesta
-
@felissa kasvattaja fiilisteli kans tuota voittoa ! onnea ihan superpaljon !!
-
@aksu Uudet kilpailut kuulostaa oikein hyviltä!
-
@aksu vitsi nää kuulostaa hyvältä! Puhtaasti kylmäverisille tarkoitettua suurkilpailua onkin vähän odoteltu, sellaista ei taida ollakaan vielä
-
Uniassa olisi tarjolla muutamat villit ravit, tervetuloa osallistumaan
- Villit ravit - 20.06.2021 (kv, lv, a, b)
- Villit ravit - 25.06.2021 (kv, lv, a, b)
- Villit ravit - 29.06.2021 (kv, lv, a, b)
Sekä ponisarjaravit:
- Villit ponisarjaravit - 22.6, 24.6, 26.6, 28.6.2021 (a, b)
-
VRKK:n kesäkuninkaallisten kutsut tälle kesälle julkaistu
Ensimmäiseen karsintaan osallistuminen auki! Tervetuloa! -
EJ: Mulla ois pari tammaa vailla kesäheilaa, varsat jäisi kotiin:
Poppy Burn, sukua vähintään 1p
Belgravia Unia, sukua 1-2p, vähän erilaisempi suku plussaa
Ironic, sukua vähintään 2p
Rana Ideal, evm-1p ranskis olisi täydellinen
Suru-Siru, sukua 1p, evm:kin käy jos löytyy joku täysosumaMyyty:
oma ranskantuontitamma, nelivuotias Damas d'Athée olisi halukas kokeilemaan ravaamista uudessa kodissa Kisakalenteri on mielestäni ajan tasalla ja vaikka sivulla ei ole kuvia, voin antaa sellaiset mukaan. -
@eatnama mulla ois tämmösiä tarjota.
- Poppy Burnille tarjoaisin Big Game Foxya
- Suru-Sirulle tarjoaisin Pompeji Alvaroa
-
-
@eatnama mä voisin ottaa Damaksen meille kokeilemaan miten meillä juoksu kulkis !
-
Muistakaahan meidän juhannusravit !
-
Oisko kellään kiinostusta tarjota kotia 1p sh-o Wuoren Armottomalle? Tälle on lisää startteja olemassa
-
http://virtuaali.net/keskusta/topic/118/ripa-myy-ravureita-laumallisen
Ostakaas noi pixeli pollet pois. Lähtee kotiin kuin kotiin.
-
Poppy Burnille & Ironicille: Plan B Unia, Bungler Pomp, Timeline Unia, Caraboss Unia, Master Platinum Unia tai Raindrops Unia
Belgravia Unialle: Payback Unia, Just In Case Unia, Promion Unia, Iron Fist Unia tai Solarburst Unia
Rana Idealille: Exospeed Burn ja vielä todella tuoreet kisauransa aloittaneet vaihtoehdot jos haluaa harrastaa elämässä riskejä: Éden-Théâtre, Les Amours du poète ja Celtic Gagnon
Suru-Sirulle: Unian Runoralli, Unian Lorulurjus, Unian Liekitetty, Unian Vippaskonsti ja vielä vähän nuorempi kaveri Unian Hypettäjä
-