Ravikeskustelu
-
@aksu nappaa matkaan, mulla on sille jossain startteja ex-omistajalta
-
Tästä oli puhetta silloin vanhassa topassa, mutta kysellääs uudelleen. Montako starttia teidän juoksijat yleensä yhdellä kaudella juoksee?
Tässä aloin huvikseni laskemaan mun vanhojen juoksijoiden startteja, ja pakko myöntää että niiden kanssa tuli vähän silloin aikanaan innostuttua..... Niitä on meinaan aikas monta. Semmonen pikku oho.
-
Huh, viimein sain kutsun aikaiseksi.
Eli, tervetuloa Team Koon Juhannusaaton raveihin jo toisena vuotena peräkkäin!
-
@jesse Meillä juostaan 10-40 starttia Oon nyt yrittänyt vähän rajoittaa ja sen takia hevosetkin on ikääntyneet nopeammin
-
@aksu no mä tuota 10-15 starttia jotenkin ajattelin sellaiseksi keskimääräksi mitä ihmiset yleensä hevosiaan ajattaa. Eli toi mun 20-25 starttia per kausi ei ehkä olekaan niin paljon kuin mä ajattelin??
-
@jesse mulla hevosen iästä riippuen tulee 7-20 starttia per kausi, poneilla vastaavasti 10-13. En tiedä mihin oon perustanut nää määrät, mutta toistaiseksi ainakin olleet ihan toimivia
-
@Milja-H Big Game Foxy Poppylle.
@Sorel Promion Unia Belgravialle. Nämä sun ranskikset laitan kirjanmerkkeihin ja jään seuraamaan niiden kehitystä!
@Nicky Foxtrot Pomp Ironicille?
Rana Idealin ja Suru-Sirun osalta taidan jatkaa vielä katselua@siinau Tehään näin! Näköjään tästä ja tästä löytyy vielä sen vanhat kuvat, saat mukaan jos kelpaavat
-
@jesse Mä en laske enkä jaa hevosten kisakalentereita kausittain vaan yhteen pötköön. Käytännössä mun hevoset vanhenee vuoden per kuukausi, mutta sitten tuolla 10+ -ikäisinä ikääntyminen hidastuu.
Ilmeisesti ikääntymisen hidastuessa starttaaminenkin vähenee, sillä joillakin on aika isosta starttimäärästä huolimatta se 20-25 starttia per kausi. Esimerkiksi yhdellä lv-tammalla on 203 starttia, mutta kuitenkin 18,5 starttia per kausi. Eniten startteja (290) on kertynyt varmaan Woimanpojalle, silläkin 29 starttia per kausi. (Kausien määrä on laskettu aloittamis- ja lopettamisiän perusteella.)
Eihän tuo tietenkään mikään realistinen starttimäärä ole, sillä harvan hevosen fysiikka kestäisi vuodesta toiseen tuollaisia määriä, mutta näitä oli aika yllättävää laskeskella. En olekaan ihan niin himokisaaja kuin luulin! -
@eatnama Sopii hyvin!
-
@eatnama käy hyvin
-
@eatnama sopii
-
Löytyiskö keltään valmiita varsoja/yhdistelmiä/tms. myyntiin? Pari lämpöstä ja poneja oisi etsinnässä ainakin.
-
@aksu, täältä löytyy mun myytävät
-
@sorel Lähtiskö mulle Unian Hallgrim, Unian Mastermind ja Kick Off Unia
-
@aksu toki!
-
This post is deleted! -
Vrer-kalenteriin tuli just Mysterious Yankee Memorial & N.I.N. Rattopoika Muistoajon kutsut ! Menkäähän osallistumaan
-
VRER:n webhotellin ja domainin lasku tuli sähköpostiin. Lasku on 103,20e (maksetaan kerralla kolmeksi vuodeksi eteenpäin).
Maksan sen pois pyörimästä, mutta mielelläni ottaisin tähän tukijoita mukaan. Valitettavasti muuta kunniaa ei saa kuin nimensä tänne. -
Oli tullut väärät numerot ja vaikka ja mitä säädöstä mutta tosiaan meillä olisi ponisarjaravit vielä kesäkuulle tarjolla, tervetuloa osallistumaan
24.6, 26.6, 28.6, 30.6.2021
http://huvituksen.net/unia/ravit/038.php -
Onko hevosille raveja tiedossa ? Mä tietysti toivoisin rajattomia sarjaraveja, mutta kaikki mahdolliset käy ! Startteja tarviis kipeesti lisää eikä viittis aina juoksuttaa vaan omissa...