Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4730
    84290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Kioja
      Kioja Piirrosharrastajat @Nikki last edited by

@nikki Mulla oli syksystä toimiva versio, kunnes se meni hukkaan ja ostin tilalle tän toimimattoman version 😕 Mistäköhän sen bugifixin sais ladattuu vielä? Vai onko sulla olemassa ne tiedostot?

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Nikki
        Nikki last edited by Nikki

@Anarchy Mä ostin pari vuotta sitte pleikka nelosen ja siihen jonku indiepelin ku ei ollu rahaa mainstream peleihin. Bugas varmaa kolmesti tallennuksen kanssa ku pääs tiettyy pisteesee pelissä eikä uudelleelataukset tms auttanu. Ärsytti, koska tykkäsin pelistä. Pitäs varmaa näin pari vuotta myöhemmin kokeilla uudestaan 😂

@Kioja Mä yritän perehtyy tohon kevään bugijuttuun huomenna, en muista latasinko sen uusiks vai onko se nykyään mukana tossa pelissä ku latasin sen joskus 😄 Voit toki yrittää googlailla tässä vielä, jos vaikka löytäisit sen vielä jostain, sillee mäki oon sen varmasti löytäny jos oon ladannu uusiks.

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
        harakkasyndrooma.net

Anarchy Kioja 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • Kioja
          Kioja Piirrosharrastajat @Anarchy last edited by

@anarchy Tuplapostaan mut eiks tyyliin Nexusmodeista löydy korjaus kaikkeen? 😂

• Anarchy
            Anarchy @Nikki last edited by

@nikki Auts :'D Välillä sitä sattuu tällasia kohdalle. Minulla joku alelaaripeli (ihan virallinen versio kyllä sekin), vain päätti ettei se toimi. Levy oli kunnossa, laite oli ajantasalla. Se vain... Ei halunnut tulla pelatuksi. 🤷

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Nikki
              Nikki last edited by

@Anarchy Joo, mä ostin tosiaa PS storesta eikä ollu ees demo, vaan virallinen julkasu 😄

harakkasyndrooma.net

Anarchy 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Anarchy
                Anarchy @Nikki last edited by Anarchy

@nikki 😂 Ah, no sepäs on ihanaa... Ei siinä, ainahan peleissä voi olla bugeja. Toivottavasti se on korjattu :''D Niitä on hauska kyllä löytää, kunhan ne ei ole ihan noin rikkovia...

Löysin Witcher 3 pelissä tehtävän kannalta tärkeän oven, joka ei enää kerta vierailun jälkeen auennu uusiksi. Oli hauskaa odotella korjausta 🙂

@kioja Joo, saattaa siellä olla :'D Pitää katsoa jos joskus jaksan tuota vilkaista. Sen verran krhm karseita... (kaikella rakkaudella) nuo vanhat pelit vain osaa olla, ja minä jään aina jumiin johonkin side-quest helevettiin niin ehkä säästän itseäni... Jos sais edes Witcher 1 pelin läpi ennen remasteredin/remaken julkaisua 😂

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

• Kioja
                  Kioja Piirrosharrastajat @Nikki last edited by

@nikki Ai kato, oldgamesdownloadista löyty näköjään ratkasu, ni ei tarvi fyysisii kopioita vaikka nekin tosiaan on mulla olemassa 😄

• Nikki
                    Nikki last edited by

@Kioja Joo, ne saa sieltäkin ladattua kokonaisuudessaan ilmaseksi. Mut jos joku tahtois ihan fyysiset kopiot...

harakkasyndrooma.net

• Serena
                      Serena last edited by Serena

Höh, hemmetti ku nukuin koko eilisen päivän ja yön, jäi taas laatiksiin ilmoittautumatta. 🤦

/ Mä ostin joku nelisen viikkoa sitten paketin e-pillereitä (sisältää 3 liuskaa). Se paketti näkkyy olevan nyt tyhjä.. 0_0

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                      and that price is hell.”

• turjake
                        turjake last edited by

Se tunne kun oot ollu kipeenä paripäivää ja saat viestin työchattiin et kahella työkaverilla on korona ja teet testin varmuuden vuoksi ja huomaat että sullakin on korona.... jeij!

turjakevirt@gmail.com

1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • M
                          Mari H last edited by Mari H

Kaverin häistä ja elämäni ensimmäisestä kaasopestistä selvitty 💃! Mutta voi herranjumala on rankkaa touhua. Kolme yötä menty 4-6h katkonaisilla unilla, ja eilen oltiin 22h hereillä. Voin kertoa, että aivotoimintaa ei ole ja olo semmoinen, että haluaisin vetäytyä viikoksi nukkumaan. Mutta, tietääkseni morsian oli tyytyväinen ja sehän se on tärkeintä! Ens viikko vielä töitä ja sitten onneksi pääsee kahdeksi viikoksi lomalle 🌞 (nyt vaan rukoilen etten saanu eilen napattua mitään tautia...)

Islanninhevostalli Ljóma
                          Glowdale Farm
                          Sekalainen sakki

• Serena
                            Serena last edited by Serena

Hmm. Kun ois ekan kerran kahteen-kolmeen kuukauteen iltavuoroo nii mie oon näemmä jossai jeesuksen aamuvuoron unirytmissä 💩

/ Että menee hermo kun tää vähänen vapaa-aika menee tän tietokoneen kanssa tappeluun. Edelleen sama vanha vika, ei anna copy-pastee tai käytännössä mitään hiiren oikealla. Yleensä menee ohi kun käynnistää uudelleen, mutta ku jaksais tätä paskaa kerta toisesa jälkeen.
                            Ja joo, tietyt asiat saa hoidettua ilmankin, mutta tää kone tuntuu myös hitaammalta, kaikki lataukset jumii vähän, ei kestä hermot.

and that price is hell.”

• Nikki
                              Nikki last edited by

Antakee kaikki kestää. Oon saanu kahesti edellisen asukkaan postia, vaikka hän on tehny muuttoilmotuksen ajallaan, ja nyt tuli jonkun aivan vieraan jannun posti luukusta. Tyyppi ei ees asu tässä talossa.

harakkasyndrooma.net

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Serena
                                Serena @Nikki last edited by Serena

@nikki Mullekki tuli useamman viikon muuton jälkeen edellisen asukkaan postia ja vastaavasti omia kirjeitä (laskuja 🙃 ) jääny tulematta. Nyt sitten on kaiken maailman rästimaksuja pinossa.

/ Että vihaan tämmösiä työpäiviä kun ollaan kaikki yhdessä vuorossa. Kellään oo mitään tekemistä ja huomaa aika äkkiä jos menen jonnekin missä on muita niin ne häviää sieltä ja jos itse lähden pois vaikka taukohuoneesta nii muut menee sinne 😂😂 En saa ajaa trukilla mut taas oon yksin täällä trukkipuolel ku muut hävis jonnekki ja tossa alkaa ajettavaa olla. Jos oon toisel puolen ja tarviik jeesiä nii sama homma, ketää ei varmasti näy missään.

and that price is hell.”

• Nikki
                                  Nikki last edited by

Mulle soitettiin just remppafirmasta et he soittelee huoltoon ja kysyy et mikä maksaa ku ei oo kahteen viikkoon käyty hoitamas asioita täällä 😻

harakkasyndrooma.net

• Serena
                                    Serena last edited by

Mun täytyy kyllä kehaista ja kiittää teitä, jouluroskatjutskat pysyny ihanan hyvin tuolla joulutopan puolella. ❤️ Tämmösen Grinchin sielu lepää.

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • HM
                                      HM last edited by

Mulla ei ole ovea asunnossa 😅 Luulin että ehtisivät sen uusia ennen kuin pääsen kotiin. Jää tosi rumat jäljet asunnon sisäpuolelle kun väliovikin lähti pois. Toivottavasti ne korjataan.

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Nikki
                                        Nikki last edited by

@HM AUTS. Onneks mulla on vaan kylmä ko ryssän helvetissä 😂

harakkasyndrooma.net

• Serena
                                          Serena @HM last edited by

@hm Ei.. ovea?

Voinko tehdä reklamaation somelle? Facebookki jätti jo joskus keväästä (?) exän viestit yleensä ilmoittamatta. No naureskelin vaan et haha jopa naamakirja haluu, et mä unohdan koko tyypin. Nyt insta on alkanu jättää viestit toimittamatta yhdelle miehelle / mieheltä.... ja tämäkin kyllä pitäisi jättää huomioimatta jos järkevä ois, mutta kun ei sitä järkeä oo tähän ikään siunaantunu nii nyt lähinnä vituttaa kun ei edes kommunikoida muuta kautta.
                                          Sitte jotkut kavereiden ja ahistelijoiden känniviestit kello 00 reikäleipä tulee läpi kyllä 🙃

and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • HM
                                            HM @Serena last edited by

@serena Ovi onneksi ehdittiin vaihtaan 😄 Harmittaa vaan kun väliovi ja turvaketju lähti entisen oven myötä. Onneksi muutan parin viikon päästä pois niin ehkä kestän asian.

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 224 / 237
                                            • First post
                                              Last post