Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4730
    84290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Serena
      Serena @HM last edited by Serena

@hm Aa niin joo, no eipä kyllä varmaan ilmankaan voi jättää. 😄 Ja eikö turvaketjuhommelit oo asunnon omistajan vastuulla? Vai? En tiiä kun ei oo ikinä moisia ollu.

Tulee vaan mieleen kun meillä oli joskus (tässä) kämpässä ikkuna+ovi ja putkiremppa, rivitalo niin tietyt päivät (jotka oli etukäteen ilmoitettu) jollon ravaavat täällä joten niiksi päiviksi laitettiin koirat anoppilaan häkkiin ja kissat isoon koiran häkkiin meidän työpäivien ajaksi. Näistä infottiin myös remppamiehiä. Remppa ohitti meidän ja meni viikko-kaks niin olivat sit menny vielä jotain duunaamaan, tultiin miehen kans töistä kotiin niin ovi oli sepposen selällään ja ukot täällä jotai hääräämässä. Onneks koirat siihen aikaan oli rutiinisti siellä häkissä kun pentu tuhosi paikkoja eikä viititty työpäivien ajaksi jättää yksin, mutta siinäpä sitte kysyttii et hei missä meijän kissat on ja työmiehet olivat "??? ööö me luultiin et ne on ulkokissoja".

Onni onnettomuudessa, toinen kissoista löytyi muutaman tunnin sisällä naapurin auton alta piilosta ja toinen tuli muistaakseni myöhemmin illalla tai seuraavana aamuna kaaputtamaan ovea, mutta oli kyllä hieman kyrpää otsassa siinä kohtaa.. 🙃

/ Ai hitto, tuntuu niin pahalle 😂 Yritän alkaa käymään Kuunokan hevosia läpi et siirrän sieltä keskeneräiset porrastettuihin, mutta tuntuu pahalle 😂 Ihan ku ois kuoppaan laittamassa.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
      and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • HM
        HM @Serena last edited by

@serena Upeeta toimintaa! Mä olisin tossa vaiheessa jo reklannut kun sovittu ajankohta jätetään väliin. Onneksi kissat pääsi kotiin, huonomminkin olisi voinut käydä.

Mä huomasin nyt että kun ne on vaihtanut kynnykset ja listat niin ovilistat ei olekaan olleet ihan niin hyvin mitoitettuja ja nyt oven edessä on pienoinen rako josta pursuaa tiivisteet. Luultavasti, toivottavasti korjaavat tai se jää sitten uudelle omistajalle koska asianajotoimisto tuskin lähtee tätä asiaa hoitamaan kun ovat olleet nytkin kovin haluttomia kaikkeen asuntoon liittyvästä 😂

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Serena

@hm Joo siis ei muistaakseni siinä kohtaa edes selvitelty asiaa, koska hätä oli aika kova. Lähinnä koska molemmat kissat oli olleet elämänsä 5 ekaa vuotta ulkokissoja (tästä oli kuitenkin jo kuutisen vuotta) joten ei voi edes arvailla miten ne käyttäytyy, meneekö piiloon vai hengaileeko jossain tyytyväisenä jne. Toinen oli vielä ulkoilevanakin semmoinen imbesilli ettei aina väistänyt autoja, joka sillee taajamassa voi olla aika iso ongelma. 😅
          Mutta onneksi tosiaan kotiutuivat ja tässä oli varmaan ihan inhimillinen erehdys, koska tässä samassa talossa yhdellä tai kahdella oli vapaasti ulkoilevia kissoja.

/ No nyt on taas verikokeita varattuna koko liuta hemmetti hivistä lähtien 😂 Mutta ihanaa, että lääkärikin oli sitä mieltä, että nyt tutkitaan miksi väsyttää älyttömistä nukkumisajoista huolimatta.

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Nikki
            Nikki last edited by

Huoltomies kävi äsken, tulevat putkimiehen kanssa vähän myöhemmin duunaamaa mun patterin 😻

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
            harakkasyndrooma.net

• Serena
              Serena @Nikki last edited by Serena

@nikki Itekki raaskin vääntää lämpöjä vähän isommalle. Ihanaa ku ei oo kylmä (16-17 asteen jälkeen tää reipas 18 tuntuu kesältä).

Yhh pitäs jaksaa lähtee kylille ostamaan äidille joululahja kun se tulee huomenna käymään ja oon ihan ?_? kun oo ees ideoita.

/ Ahh landelta iltaa. Mun kaveri pyysi mua treffeille. Kaveri joka on mun exän parhaita kavereita ja toisen exän entinen lanko eli näin ollen mun kaverin ex-mies. 😂 Tämmöisinä hetkinä sitä miettii pitäiskö muuttaa helvettiin.

and that price is hell.”

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Kioja
                Kioja Piirrosharrastajat @Serena last edited by

@serena Mitä ihmettä porukka hankkii joululahjoja näin myöhään 🤔 Mä oon alkanu hommata joululahjoja jo marraskuun alussa ja suunnitelmia on tehty elokuusta saakka 😂

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

• Serena
                  Serena @Kioja last edited by

@kioja Kaunis ajatus 😂 Mieki monesti jo kesällä mietin et toi ois hyvä, mutta sit aina ajattelee että no mä sit myöhemmin ja sit koko juttu unohtuu. Tää on mulle poikkeuksellinen kun yleisemmin se on aaton aattona, aattona tai jopa joulun jälkeen (jos en näe kyseisiä henkilöitä ennen joulua) kun ostan nää tämmöiset randomilahjat. Läheisimmille yleensä tulee tilattua ja toivottua että tulee ennen joulua, mutta nyt ei oo semmosia kun yksin asun ja vietän joulun.

and that price is hell.”

• J
                    Jannica last edited by

Huh! Täytyy sanoa, että viimeiset kaksi päivää on vedetty tosi vähillä yöunilla. Jouduttiin keskiviikkona viemään vanhempi kissa päivystykseen yllättäen turvonneen vatsan takia ja leikkuriinhan se heti joutui 😞 Takana rankka leikkaus keskiviikkona ja 4h odottelua tietenkin paniikissa miten käy kun ei eläinlääkäri luvannut hyvää ennustetta, mutta nyt ainakin näyttää hyvältä tällä hetkellä. Syö ja alkaa olla enemmän oma itsensä, toki kovissa lääkkeissä ja väsynyt, mutta toivotaan parasta. Oli kyllä kamala kokemus toi leikkauspäivä, ei ole ikinä mun elämän aikana jouduttu viemään päivystykseen, kun nuori kissa jolta leikattiin se silmä joskus vuosia sitten. Tulee kyllä iso hatunnosto eläinlääkäreille!

Adina

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      Mari H @Jannica last edited by

@jannica Aivan hirvee tilanne varmasti 😭 Tsemppiä pienelle potilaalle!

Mulla alkaa tänään loma, mutta ei oo yhtää semmonen olo että olisin pääsemässä reissuun. Jotenki tuli eilen jo semmone olo et saisko jostain postiivisen koronatestin että saa perua koko homman ja rahat takasi.
                      Me ostettiin lentoliput toukokuussa, ja sen jälkeen niihin on tullu muistaakseni viis muutosta. Suurin osa pieniä, mutta kotimatkahan piteni niin että ollaan 14h myöhemmin kotona ku alunperin piti.
                      No nyt sitten keskiviikkona, ku muutenki oli hermo kiireellä liikenneonnettomuuden aiheuttaman ruuhkan takia (töistä kotiin meni yli 2h...), nii Finnair päätti lähestyä tiedolla, että mun lento on ylivarattu! Eilen sitten aloin tekeen lähtöselvitystä, siihen tarvi passin ja passi oli 15km päässä, ei muutaku illalla ajamaan kotiin, passi kouraan eikä se loppupeleissä antanu tehä sitä selvitystä netissä... Siinä vaiheessa olin jo niin done koko homman kanssa että aattelin et ihan sama, saapahan hyvät rahat jos ne jättää mut Helsinkiin.
                      Tänään aamulla yritin vielä uudelleen ja sovellus sano että lähtöselvitys toiselle lennolle pitää tehdä vaihtoaseman lähtöselvitystiskillä... Onneksi iskä hoiti ja soitti Finnairille ja vissiin mulla nyt kuitenkin on paikka siellä lennolla. Lähtöselvitys tehään sitten huomenna Oulun kentällä ja Helsingissä pitää vissiin jostain syystä x käydä transfer tiskillä.
                      Oon kyllä niin ilonen kuhan pääsen joskus ehkä perille kohteeseen... Tätä mielialaa ei varmasti yhtään helpota se et että on nukkunu tosi huonosti ja koko ajan väsyttää 🙃

Islanninhevostalli Ljóma
                      Glowdale Farm
                      Sekalainen sakki

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Serena
                        Serena last edited by

Ai jumalauta lähen kyllä kaikista henkseleistä irti jos äiti taas vaa paukkaa tänne ilmottamatta. Sovittiin siis et se tulee tänään käymään eikä mielellään ihan aamusta, mutta yleensä se on kyllä jo hyvinnii ennen puolta päivää liikkeellä.. nyt oo kuulunu mitään. Enkä voi sietää sitä et se (tai kukaan) vaa ilmestyy, en tajuu miten joillekin ihmisille ei vaan mene jakeluun se et ois kohteliasta ilmoittaa ja mieluummin ihan hyvissä ajoin mihin aikaan on tulossa.

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          Jannica last edited by

@Serena ilmoitus etukäteen on kyllä ihan kiva juttu 🙂 Meidän äiti tulee kanssa tosi aikaisin aamusta jos jotakin sovittuna. Onneksi tiedän jo etukäteen ja 6.30 valmiina vastaanottamaan vieraita 😄

Adina

• Serena
                            Serena last edited by

Voi jee mitä liskodiskoo tämä nukkuminen taas, vähä vuoron perään painajaista ja unihalvausta ja painajaista unihalvauksesta. 😂

and that price is hell.”

• HM
                              HM last edited by HM

Mustat puoliveritammat on vaihteeksi kadonnut maailmankartalta. Mulla on mennyt tähän etsimisprojektiin nyt noin tunti. Onko persoonalliset kuvat liikaa vaadittu jossa hevosella olisi pieni päämerkki? 😄

En mä yleensä näin nirso ole kuvien suhteen mutta nyt ei tunnu kelpaavan mikään. Asiaa ei auta että kyseessä on estehevonen ja arvatkaa oonko jättänyt kaikki estekuvat tallentamatta koneelle koska oon aatellut että en tule ikinä hankkimaan estehevosia ja nyt ehkä haluaisin toisenkin. Jos mulla menee yli tuntin kuvien etsimiseen niin voitte vaan arvata kauan menee aikaa löytää se seuraava estehevonen ja sille kuvat. On tää vaikeeta.

EDIT / Pitää Hadette esitellä kun niin kovasti äsken manasin kuvien löytämistä joten kriisi vältetty ainakin tällä hevosella 😄 Seuraava projekti olisi vissiin sitten etsiä hänelle ori.

Amy Serena 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • Amy
                                Amy @HM last edited by

@HM voi kuinka kaunis tamma ♥ samaistun koska oon ite super nirso kuvien kanssa, menee helposti useempi tunti kun pitää olla just täydelliset 😄

Harmony Sporthorses - KWPN

• Serena

@hm Ompa kaunis!

Täällä kans lähes aina ongelma löytää sopivat kuvat. Sitten tuleekin hylättyä varsasuunnitelmia, kun ei kerrassaan löydä just niitä kuvia, ja välillä ois superkivat kuvat, mutta ei keksi niille hevosta. 😄

/ Siis luoja miten on raskasta ku on samassa vuorossa semmonen työkaveri joka puhuu kooooko ajaaaan. Ei edes mun parina, mutta ku se kiekuminen kuuluu noiden koneidenki melun ja korvatulppien yli toiseen huoneeseen. 😵‍💫

and that price is hell.”

• M
                                    Mari H last edited by

Voihan sanonko mitä...
                                    Terkkuja lentokenttähotellista 🙄 kiitos Finnair tästä. Viis ihmistä ei mahtunu koneeseen, minä niiden joukossa. Huomenna uus yritys.

Islanninhevostalli Ljóma
                                    Glowdale Farm
                                    Sekalainen sakki

• J
                                      Jannica last edited by

@Mari-H voihan kökkö! Luulisi niin ison firman osaavan laskea montako koneeseen menee 🙄

Adina

aksu M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • aksu
                                        aksu @Jannica last edited by

@jannica Tottakai ne tietää, mutta lentojen ylibuukkaaminenhan on ihan normaali käytäntö koska lentoja ei haluta lennätellä vajaina 😄
                                        Yleensähän nuo poisjäävät mun käsityksen mukaan kysellään vapaaehtoisista ja mulle ainakin Finnair tarjosi ihan rahallisen korvauksen jos oisin suostunut jäämään odottamaan seuraavaa lentoa.

VRL-00164
                                        VRER // VRER:n oma ketju
                                        Aken ravitalli - Stall Nøn - VT Atlas - Haamumaan ponitalli - Olkihatun suomalaiset

• J
                                          Jannica last edited by

Okei, onpa erikoinen käytäntö 😮

Adina

• Nikki
                                            Nikki last edited by

Alkaa olee lauantain prime time ja jonotan tääl sekasin chattiin. Muilla yhtä hehkeet lauantaisuunnitelmat? 😂

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                                            harakkasyndrooma.net

• 1
                                            • 2
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 225 / 237