Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4731
    84349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Juulia
      Juulia @HM last edited by

@hm said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:

Maski, tuo äärimmäisen hankala asia johon tarvii vissii insinöörikoulutuksen.

Mun kokemuksen mukaan just insinöörit on niitä juntteja jotka ei osaa käyttää sitä maskia oikein :'D t. Inssiopiskelija

Rihtniemi, Varismäki, Asgard, Käpälämäki, Tirith (remontissa)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Tinu
        Tinu @HM last edited by Tinu

@hm Mä kävin tässä loppukeväästä pari kertaa työterveydessä olkapään takia ja lääkäri piti maskia tuolla kuvanmukaisella tavalla... 😅

Hirttivaara : Sîr Angren : Trullinummi : Tinun Talli : Korpinmusta : Aasitalli Aasila : Pikseliponiblogi : Virtuaalivaruste
        Hiljaiselolla

• Emmy
          Emmy last edited by Emmy

Hirveetä ku en oikein tiedä miten jatkais heppojen kans nyt kun Keskusta on takas ja pääsis hommiin 😂 Ainakin kisatuloksia on iso kasa laittamatta sivuille mutta muuten oon vähän pihalla kun kaikki rästijutut jo unohtuneet...

<3 Brandubh Stud

• Raituva
            Raituva Piirrosharrastajat last edited by

Järkyttävää mun tuuria. Olin tallilla kentällä ja lopettelemassa loppuravien merkeissä. Silmän räpäyksessä makasin maassa valittaen pahaa oloa - oksettaa, huimas, päähän sattuu ja en pääse jaloille.

Nyt TYKSissa odottamassa TT-kuvauksiin, fun. Onneks oli kypärä, mut sekin halkes.

Royal Gardens ✽ Varustekartano ✽ Oriasema Orikulma

Lafkat: VHRY ✽ VPA

Jesse maura 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Jesse
              Jesse @Raituva last edited by

@raituva hui!! Tsemppiä, toivottavasti ei oo mennyt mitään pahasti rikki! 😦

VRL-12637 WRJ PKK
              Ranch O'Hara - elämystalli Australiassa / Hiisivaara - mystinen hevoslauma Venäjän rajalla / Hopealinna - ravureita Suomessa / Lindsay Estate - kenttähevosia Hollannissa

1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • maura
                maura @Raituva last edited by

@raituva tsemppiä!!

Heidseck Sporthorses - laadukkaita koulupainotteisia hannovereja vuodesta 2017 alkaen
                Savoir Showjumpers - saksalaisia estehevosia ja poneja
                VRL-04116

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Nikki
                  Nikki last edited by

Ois herätys kuudelta. Pitäsköhän sitä jo miettiä nukkumaanmenoa.

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                  harakkasyndrooma.net

Jenna 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Jenna
                    Jenna @Nikki last edited by

@nikki Kannattanee, voi muuten olla tuskanen herätys. Tai ainakin suunnattomasti vaikeampaa jos ei ei unta saa riittävästi.

Räiskyvä - kenttäsuomenhevosia
                    Heimdall - kenttä puokkeja ja ratsuponeja
                    Hadaway Ranch - tarinaprojektintapainen
                    Tammilehto - poneja
                    KK Bailador - kisoja vuodesta 2007

Maastoestejaos - MEJ

Sähköpostiosoite vaihtunut 1.5., uusi osoite jenna03515@gmail.com

• Jayde
                      Jayde last edited by

Huh ei yhtään jaksaisi uuden tallin CSS-koodia ja HTML:ää, tekis mieli mennä suoraan PHP:hen käsiks xD Lisäks mun pitäis samalla opetella vapaa-ajalla hollantia mutta kaikki oppaat on sillä hirveellä Pohjosen murteella missä g kuulostaa joltain kauhuleffan korinalta XD

• Raituva
                        Raituva Piirrosharrastajat last edited by

Erikoinen aika päästä kotiin sairaalasta, mutta röntgen kunnossa ei lantiosss murtumia, vaikka kävely on ihan mahdotonta. Eikä myöskään TT kuvissa näkyny aivoverenkierohäikkää. Sit alko kolmen viikon "loma" kaikesta rasittavasta 😞

Royal Gardens ✽ Varustekartano ✽ Oriasema Orikulma

Lafkat: VHRY ✽ VPA

• Nikki
                          Nikki last edited by

Kahen tunnin unilla seittemän tunnin työvuoroon 😂 En voi hyvin miks oon tällanen

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                          harakkasyndrooma.net

• Knipse
                            Knipse @Jassu L. last edited by

@jassu-l Hahaa! Toimiihan ne joo 😍 Pitäisköhän toi vielä suomentaa ja vääntää rautalangasta, koska täällä on varmasti monia ihmisiä jotka Altervistaa kuitenkin käyttää 🤔

VRL-14657 ❤ knipse.virtuaali@gmail.com

Jassu L. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Serena
                              Serena last edited by

Uh ah nyt on tietokone!

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                              and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • Sylvi
                                Sylvi last edited by

Sylvi taas vauhdissa ko hirveellä häsläyksellä taion itseni keskustaan hammastarkastukseen vain huomatakseni et se aika oli eilen. Onneksi toi lääkäri lupas olla veloittamatta mun töppäyksestä ja ens viikolla uusi yritys 🙄 On se kumma ku omapotilaiden ajat ja menot muistaa töissä ulkoa ja omat menee onnellisesti ohi/sekaisin.

Nyt kaksi tässä on kolme tuntia luppoaikaa 1.5h sijasta ennen polven magneettikuvaa. Onneksi on nätti sää ja ihan kiva istua kosken rannalla auringossa ni ei ketuta ihan niin paljoa.

VRL-08179

• Jassu L.
                                  Jassu L. Piirrosharrastajat @Knipse last edited by

@knipse Ketjua pystyyn vaan, jos tiiät mitä nappeja pitää painella! 😄 Mul ei oo siel sivuja eikä oo hajuakaan miltä se hallintapaneeli näyttää, nii en osaa tarkemmin ohjeistaa. Oli ihan pakko googlaa et eikö ne muka toimi, ku tiesin et php siel kuitenkin pelittää 🤓 käytännös aina jos on palvelin joka tukee php:ta, nii rajapintojen toimimattomuus on vaa asetuksista kii 👍 se taas on eri keissi sit jos php ylipäätään ei millään tapaa toimi

VRL-08942 | shelyesyllapito (at) gmail . com | Heppageneraattori | Arvontakone
                                  Shelyes -- Piirrosponeja Pohjois-Norjan Lofooteilla vuodesta 2008

Knipse 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Knipse
                                    Knipse @Jassu L. last edited by

@jassu-l Joo kun näitä asetuksia on metsästetty jo monesti aiemminkin ja testailtu, mutta eipä oo löytynyt. Iso kiitos sulle! ❤ Mä pistän ketjun pystyyn 😉

VRL-14657 ❤ knipse.virtuaali@gmail.com

Eedla S. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Eedla S.
                                      Eedla S. @Knipse last edited by

Kahen päivän suunnitelmat täysin uusiksi. Iski niin hillitön migreenikohtaus et tuntuu, et järki lähtee. Vihdoin ja viimein särkylääkkeet puree edes sen verran, että pystyy tekeen muutakin ku makaamaan pimeessä. Usiampi vuosi siitä, kun viimeksi on näin paha ollu, et pitänyt harkita päivystykseen lähtemistä. Taitaa jäädä vhepat ja tietokone vielä tänäänkin koskematta.

"Nyt minä olen syönyt ja ajatellut ja nyt minusta alkaa tuntua, että asiat rupeavat selviämään." - Muumipeikko

Viljalehto

• Serena
                                        Serena last edited by Serena

Minä viimeiset kymmenen vuotta: haluun läppärin että voin datailla sohvalla.
                                        Minä nyt: en millää jaksa säätää ton läppärin kanssa.

🤦

/ Plus kaikki mun sivut näyttää iha perseelle tällä 😄

and that price is hell.”

maura HM 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • maura
                                          maura @Serena last edited by

@serena kaikista hirveintä on opetella kirjottaa uudella koneella kun tuntuu ettei millään osu näppäimet kohdilleen.

onneks mun työkone ja oma on about samanlaisia, mut mun entisessä työkoneessa oli mm. ctrl ja fn nappi väärinpäin ku omassa ja mietin aina et miks tää ei kopioi ku luulin painavami ihan jotai muuta ku oikeasti painoin.

Heidseck Sporthorses - laadukkaita koulupainotteisia hannovereja vuodesta 2017 alkaen
                                          Savoir Showjumpers - saksalaisia estehevosia ja poneja
                                          VRL-04116

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Serena
                                            Serena @maura last edited by

@maura Joo sen takii oon aina inhonnu tehä mitään kirjoitusjuttuja muulla ku omilla koneilla. Sitte ku entinen oli pöytäkone ja tää läppäri niin seki tekee erilaisen tällä toimimisesta. 😄

and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 4 / 237
                                            • First post