Ravikeskustelu
-
Meillä juostaan parit ravit tammikuulle jee
20.-23.1. VRER-sarjat
30.1. peitsaridivaritRavigaalaan saa laittaa ehdotuksia.
Ravivarsojen arvostelua tammikuussa
VRER:n suurkilpailut etsivät taas järjestäjiä!
Mikäli haluat järjestäjäksi, ota yhteyttä varjotassu@gmail.com, Keskustassa yksityisviestillä tai Discordissa (aksu#2555). Tästä ketjusta en huomioi. -
Tervetuloa Nuoskaan uudenvuoden sarjaraveihin 9.-13.1.!
-
Muistuttelen vielä meidän myytävistä!
Vielä on ihan älyttömän kivoja varsoja vailla kotia! -
@spookiness varsa 12 mulle?
-
@elisa Joo! Ehdottomasti!
-
@spookiness kiitos! Koitan tehdä sivut asap
-
!!HOX HOX!! Tarjotaan jalostukseen:
Vapari - hieno evm-sukuinen sh ori siirtyy jalostuskäyttöön sh tammoille.
Vapari kääntyi juuri 15-vuotiaaksi ja jäi nyt eläkkeelle ihan hienon raviuran jälkeen.Lopullinen statistiikka näyttää seuraavaa:
242: 33-21-28 (17% + 34%)
enn. 20,3aly | 23,1make
vs. 388 010e
VRKK Hall Of LegendsMainittavimpia isompien lähtöjen sijoittumisia:
- Ruskon Joulukuningas voittaja sekä myös karsinnan voittaja (2020)
- Tähtidivisioona-finaali joulukuu voittaja (2020)
- vFinlandia voittaja, ollen myös karsinnan 2. (2021)
- Kesäkuninkaallisten karsinnoissa 2. ja 3. (2021)
- Aken ravitallin Synttäriajo voittaja (2022)
- Joulupukki-ajo voittaja (2022)
- Kiri Maraton 2. (2022)
- Aken Titaani 2. (2022)
Vapari on myös kisannut muutamat työhevoskilpailut (toki mainittavaa menestystä ei nyt vielä ole kovin tullut - 3 sijaa) ja ilmoitettu viimeisimpään kantakirjatilaisuuteen, josta tuloksia vielä odotellaan
Jatkosuunnitelmana on pyörähtää muutaman kerran NJ:n näyttelyissä ja käydä kokeilemassa helppoja koululuokkia, kun ori on ratsun hommissa myös viihtynyt, vaikka ei kummoisia sen enempää osaakaan.
Tammojen suvun pituudella ei ole väliä. Joten jos kiinnostaa tämä liinaharjainen liehutukka, pistä viestiä!
-
Tämä minun ainut lv-tamma alkaa pikkuhiljaa olla siinä vaiheessa uraansa, että tekis kovin mieli tehdä sille pari varsaa. Yhden haluaisin itselleni ja yhden mielelläni myisin jonnekin muualle.
Nelipolvisia oreja saa siis näyttää, kantakirjauksesta plussaa ja kiva tietysti jos olisivat juosseet hyvin. Ja jos joku haluais varsan tuosta mun tammasta niin saa ilmottautua, liisauskin ehkä onnistuis.
Mainostan samalla, että tätä kolmepolvista sh-oria saa käyttää jalostukseen. Ennätys 1.21,1aly ja voittosumma 102 000 ve.
-
@felissa Heiheihei, mulle varsa! o/
-
-
-
This post is deleted! -
@lilja mä voisin kokeilla jos vielä juoksisi. Jos ei niin menee sitten yksäriksi ratsun hommiin
-
Oliko nyt niin, että hevoselle saa keksiä opetus- ja koelähdön? Kalenterissa ei näytä tällä hetkellä olevan noita ja mietin että maltanko varsan kanssa odotella
-
@mari-h juu
-
Oon ihan varma, että jossakin on ollu vapaasti kopioitava Maggie Cloudin rakenne- ja ravikuva ja nyt en löydä sitä Tän takia pitäs ottaa aina kirjanmerkkeihin kivat kuvat...
Mutta aiheesta kukkaruukkuun, tarjolla jalostukseen
Tamma Rjazán Aubree! VIR MVA Ch, KTK-II, RV-III, ennätys 10,9aly ja voittosumma 129 975v€.
Suurkilpailumenestys hieman kiersi, mutta tamma on kuitenkin muun muassa kasvattajakruunu karsinnan voittaja, NDM Fantasy Mile kakkonen ja Monté Prix De Virtuile finaalin kolmas.
Tamman saa halutessa liisata.//muoks. Onko kellään osunut raviradalla linssin eteen lv tamma Kitty Beat? Kilpiallut viimeksi vuonna 2019, pääosin Lahti, Teivo, Pilvenmäki akselilla. Ostohousut olis jalassa
-
@mari-h said in Ravikeskustelu:
Oon ihan varma, että jossakin on ollu vapaasti kopioitava Maggie Cloudin rakenne- ja ravikuva ja nyt en löydä sitä Tän takia pitäs ottaa aina kirjanmerkkeihin kivat kuvat...
Nuoruuskuva oli aikanaan ainakin Hippoksen kuvapankissa jos en ihan väärin muista.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@lilja joo ei saa käyttää