Ravikeskustelu
-
@siinau jes! Lisäilen just tiedot tamman sivuille. Sivujen osoite päivittyy tässä kans kohtapuoliin, kun muutan tallin sivuille noiden osoitteet toiseen muotoon.
-
Powerin raveja vielä maaliskuulle
25.03.23 - tallin omia nimikkolähtöjä kaikille roduille.
27.03.23 - tallin nimikkolähtöjä lv / kv, myös opetus ja koelähdöt !
29-31.03.23 - Pitkän matkan sarjaravit (3) kv / lv. -
Meillä juostaan nuoret radalle kilpailujen https://karoluksenravit.blogspot.com/2023/03/nuoret-radalle-2-karsinta.htmltoinen karsinta
13.2.2023 -
Nyt kun raveja mainostellaan, niin meillä juostaan kans!
15.03. Nuorten Kevätkatsaukset
16.03. Vanhusravit
20.-23.03. Sarjaravit
29.03. Muistolähtöravit
30.03. Peitsaridivarit
31.03. Money Maker Memorial ja Breeder's Crown -
@aksu Oot ihan paras kun jaksat järjestää raveja näin paljon. Alan osallistumispuuhiin.
-
@eatnama said in Ravikeskustelu:
Läpsäytin ensi viikolle sarjaravit, 13.-17.3., VIP 13.3.
Sen enempää Burnoutissa ei tässä kuussa ravatakaan, koska mun ois tarkoitus yrittää taas ulkomaille (kaksi edellistä yritystä kun kaatuivat ensin koronasulkuun ja sitten itse tautiin), ja sitten on pääsiäislomat sun muut.Suunnitelmat muuttuikin sen verran, että VIP on siirretty keskiviikolle 15.3., koska en ainakaan ennen sitä ehdi arpomaan tuloksia. Päivämäärä on korjattu kutsuun.
-
Mun pitäis kyl laittaa hevosten kisakalenterit kuntoon ja ilmotella niitä taas juoksemaan. Vähän kun on porukalla ollu taas ”treenitaukoa”
-
RAVIGAALA 2022 ÄÄNESTYS ON NYT AUKI!
Äänestysaikaa 8.4. saakka, pidennetään jos näyttää tarpeelliselta.Jos on jokin kategoria missä et halua syystä X äänestää, valitse "oma ehdokas" ja laita kenttään vaikka viiva.
Tähti mainitun arvonimen edessä tarkoittaa sitä, että arvonimi ei ole hevosen sivuilla mutta on siihen kelpoinen. "Arvonimikelpoisuus" jalostuskategorioissa tarkoittaa samaa.
"Muu tittelilähtö" tarkoittaa ei-VRER:n alaista suurkilpailua. "Joitakin" tarkoittaa määrällisesti 3-4kpl, "useita" on 5 tai enemmän. Pjäsenten kesken päätimme että haluamme huomioida myös ei-VRER:n alaisen suurkilpailumenestyksen jollain tapaa, mutta näitä kisoja ei tosiaan listata erikseen koska kyseessä on kuitenkin VRER:n ravigaala
-
@aksu osassa kohdissa kun ehdokkaan valitsee see pomppaa pois kun vetää lomaketta alaspäin
-
@ripa Hmm. Mulla kyllä toimii normaalisti Ootko puhelimella vai koneella? Ja onko mitkä kohdat mitkä pomppii?
-
@aksu alkaa vuoden kylmäverisen kohdalla ja jatkuu siitä alas saakka. Puhelimella olen.
-
@ripa En kyllä osaa sanoa mikä voisi mättää. Mulla toimii puhelimellakin Tosin mulla ei aukea puhelimella samanlainen valikko kuin koneen nettiselaimella kun käytän tuota puhelimen geneeristä selainta.
-
@aksu no eipähän tuo mitään haittaa aina voi koneellakin äänensä antaa
-
@aksu said in Ravikeskustelu:
Äänestysaikaa 8.4. saakka, pidennetään jos näyttää tarpeelliselta.Jos on jokin kategoria missä et halua syystä X äänestää, valitse "oma ehdokas" ja laita kenttään vaikka viiva.
Tähti mainitun arvonimen edessä tarkoittaa sitä, että arvonimi ei ole hevosen sivuilla mutta on siihen kelpoinen. "Arvonimikelpoisuus" jalostuskategorioissa tarkoittaa samaa.
"Muu tittelilähtö" tarkoittaa ei-VRER:n alaista suurkilpailua. "Joitakin" tarkoittaa määrällisesti 3-4kpl, "useita" on 5 tai enemmän. Pjäsenten kesken päätimme että haluamme huomioida myös ei-VRER:n alaisen suurkilpailumenestyksen jollain tapaa, mutta näitä kisoja ei tosiaan listata erikseen koska kyseessä on kuitenkin VRER:n ravigaala
Muistakaa laittaa nimimerkki+sähköposti, muuten ääntä ei lasketa
-
@aksu no en muistanut äsken laittaa ähh en jaksa uudelleen klikkailla noita
-
@siinau said in Ravikeskustelu:
Powerin raveja vielä maaliskuulle
25.03.23 - tallin omia nimikkolähtöjä kaikille roduille.
27.03.23 - tallin nimikkolähtöjä lv / kv, myös opetus ja koelähdöt !
29-31.03.23 - Pitkän matkan sarjaravit (3) kv / lv.Muistakaas osallistua näihin !
ps. muistakaa myös että mun raveihin osallistutaan sähköpostitse, ei foorumille ! -
@siinau Apua anteeksi, minä olen osallistunut näköjään foorumille! Jonkun toisen raveihin sai ilmeisesti foorumille osallistua, niin meni innostuksissaan sinne myös tässä. Korjataan asap, että päästään mukaan!
-
Laittelen tässä asiakkaita odottaessa parit ravit muotoon vihdoin ja viimein jotta pääsee taas ilmoittelemaan noita uusiin ja unohdin et mulla on tämmönen kunnon nippu peitsarituontejakin tälle vuodelle mitä tulee kisautettua
Onneksi näitä on suhteellisen helppo laittaa muotoon sen jälkeen kun on ekan tehnyt mut vähän meinaa rivit vilistä silmissä kun lähdöissä on pelkästään omia hevosia...
-
@veera-r ei kuule mitään, ei sitä aina voi huomata kaikkea
-
@aksu said in Ravikeskustelu:
Muistakaapa äänestellä