Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Vastuutehtävät

Keskustelu
    32
    181
    2298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Sylvi
      Sylvi @Lissu T. last edited by Sylvi

@lissu-t Kyllä mäkin olen ihan samaa mieltä 😄

En oikein tiedä mitä olisi pitänyt vielä koittaa, paitsi siis olla hiljaa ajoissa joka olisi toiminut! Olen kehunut, antanut arvostusta, antanut ehdotuksia, pahoitellut, selittänyt etten tarkoittanut asioita niin kuin ne on otettu, todennut ettei mua haittaa jos oma ehdotus ei lyö läpi, asettunut vastapuolen asemaan, mutta se nyt jo viimeiset muutamat sivut mennyt kyllä niin reisille.

Tämä siksi, että turhauduin kun koen asiani jatkuvasti väärinymmärreryksi/vääristellyksi ja en halunnut että ihmisille jää sellainen kuva, että mun suulla olisi sanottu tai ajateltu sellaisia asioita. En ole yksin tässä keskustelussa enkä edes kaksin, mutta tiettyjä asioiden puolesta olen ollut ainoita puhujia niin niihin asioihin pyrin myös vastaamaan. 🙂 Sorruin varmasti siinä kohtaa myös ylianalysointiin ku alkoi turhautuminen nostaa päätä. Ihmisiä me kuitenkin ollaan ja en tiedä, en ainakaan itse tule todennäköisesti koskaan yltämään täydelliseen suoritukseen elämässäni 😂

Kyllä olisi järkevämmin osaltani keskustelu pitänyt hoitaa, mutta ilmeisesti pahoitteluni eivät nyt vain auta tätä tilannetta. Tuntuu ehkä vähän hölmöltä täällä puolella kumarrella ja yrittää tulla asiaa vastaan kun se menee kuuroille korville 🙂 Kyllä sekin silti vähän jostain kertoo et porukkaa tsemppaa yksityisviesteillä eikä julkisesti tässä topikissa. Se on täysin ok (suorastaan suurta viisautta) ja huomaan, että olisin toivonut sen ei niin julkisen linjan itsekin valitsevani, mikä on kurjaa siinä mielessä että mukavahan se olisi, että niitä omien mielipiteiden julki tuomista ei tarvitsisi enää pelätä. Ymmärrän hyvin, mikäli sitä pelätään, kun jo kahdesti vähän eri aiheen puolesta tuli hyvin nahea sirkus (mentorointi ja rakenne). Myös omalta osaltani en varmana ole keskustelua vienyt parhaaseen mahdolliseen suuntaan, mutta joka tapauksessa en ihan purematta niele, että olisin ainoa nettikeskustelun osaamaton osapuoli (enkä väitä siis että nyt kukaan yksin niin ajattelisikaan! Kuitenkin olen tässä "framilla" vaikka kuinka asiaa kääntelisi) ja olen ainakin tuonut selkeästi esiin että arvostan ihan joka ikistä tuomaritehtävää nykyisellään 🙂 Toivon myös vastapuolelta tätä lähestymistä eikä niinkään sitä, että voi kun koko keskustelua ei olisikaan. Itse sain tämän keskustelun pohjalta keskellä yötä sellaisen inspiraatiotulvan virtuaaliponeiluun, että pääsin nukkumaan klo 3:00 vaikka tänään on töitä. 😂

Anteeksi myös siitä, että tämä on sivuraiteilla näin saakelisti plus siitä että on raskasta luettavaa. Pitää koostaa etusivun tekstiin et mitkä sivut kannattaa jättää lukematta 😄

VRL-08179

1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • 1
      • 2
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 10 / 10
      • First post
        Last post