Welshkeskustelu
-
@vanessa Mutta mieti varsakuva Halloweenin kunniaksi oikeaa horroria
-
@lithy Onko meillÀ vapaaehtoinen hÀh?
-
@anarchy Joo, paltiarallaan tuhannesta eurosta vois.
-
KÀykÀÀs hakemassa myyntiponit ja osallistumassa valmennusarvontaan. Kerran sitÀ vain juhlitaan kaksikymppisiÀ
HirveÀ kihinÀ ostaa poneja, mutta kun lupasin itelleni, ettÀ hoidan nuo nykyiset ensin laatikseen ja montun reunalle keikkumaan. Katsoo sitten uudelleen onko vielÀ inspistÀ. Huomaan kyllÀ kuinka itse kaipaan varsin aktiivista ja "tukevaa" kanssaharrastajien piiriÀ ympÀrilleni, ettÀ inspis ja into pysyy hengissÀ.
-
@Anarchy MeillÀ ON vapaaehtoinen vÀrittÀmÀÀn jos saa kÀyttÀÀ valmislinejÀ ja mun kohtalainen vÀritystaso kelpaa!!!!
-
@lithy said in Welshkeskustelu:
Oliko nÀitÀ irl-pohjasia (welsh+kaikki rodut sallittu) wpb kasvattajia kuinka paljon? Kiinnostaisi vÀhÀn kartoittaa ettÀ keitÀ muita nÀmÀ kiinnostaisivat.
MeillÀ on part bredejÀ, mutta taitaa pysyÀ tÀykkÀri-welsh risteytyksinÀ suurimmaksi osaksi Komppaan @Sonja a siinÀ, ettÀ welsh x poni risteytyksiÀ ei varmaan meillÀ nÀhdÀ, liian ufoja mun mielikuvitukselle
Tarkoitus olisi tykittÀÀ welsh-kasvatusta keskittyen cobeihin ja part bredeihin, kun pÀÀtin yhdistÀÀ kaikki ponit saman katon alle. Nyt on kauhea ostovimma pÀÀllÀ, give me all 'em ponies ! YritÀn hillitÀ itseÀni, ettei puolen vuoden pÀÀstÀ tule "ei jumaliste mulla on ihan liikaa poneja" -morkkis kun niillÀ pitÀis jotain oikeasti tehdÀkin
-
@nikki Valmislinet kelpaa aina! Ja varmasti on riittÀvÀ, sen lisÀksi etten ole tÀllaisten vÀrihirviökerrostumien kanssa kauhean tarkka niin vÀritÀt oikeasti oikein nÀtisti
-
@Anarchy hit me up sit ku ajankohtasta kunhan ne ei oo kimoja. en vÀritÀ kimoja.
-
-
@Anarchy Meinasin enemmÀn nÀiden varsoille jos syntyy vÀrisoppavarsoja Toki voin nÀilleki vÀritellÀ varsakuvia
-
@nikki Noh, nykÀisen hihasta jos ja kun tÀmÀ Catch II saa jÀlkikasvua, ori sille on jo tiedossa, mutta menee tovi silti
-
@leahiiii said in Welshkeskustelu:
Tarkoitus olisi tykittÀÀ welsh-kasvatusta keskittyen cobeihin
Mahtavaa! đ€©
-
@leahiiii said in Welshkeskustelu:
Nyt on kauhea ostovimma pÀÀllÀ, give me all 'em ponies ! YritÀn hillitÀ itseÀni, ettei puolen vuoden pÀÀstÀ tule "ei jumaliste mulla on ihan liikaa poneja" -morkkis kun niillÀ pitÀis jotain oikeasti tehdÀkin
Muaki ehkÀ hotsittais ostella jotain mut sit toisaalta taas ei.. Liiat ponit ei mua haittaa koska peli on jo sen suhteen menetetty, mut sit se ku oon roisto kuka ajattelee olevansa aktiivinen mut sit en teekÀÀ ostoksillani mitÀÀn kolmeen vuoteen
-
Mahdollisesti aloitteleva welsh kasvattaja tÀÀllÀ hei, onko teillÀ mitÀÀn suosituksia mistÀ hevosten nimiÀ voisi kehitellÀ? Onko google kÀÀntÀjÀ riittÀvÀ vai
-
-
@Vanessa googlen kÀÀntÀjÀ ei oo hassumpi. Löytyy kanssa nimilistoja kun googlailee "welsh male/boy/female/girl names"
++ jos kaipaat apua nimien kanssa niin mulla on aika hyvÀ nimipÀÀ
-
KyllÀ on taas kiven ja kannon alla löytÀÀ oreja, jotka nappaisi a) suvullisesti, b) nimeltÀÀn. Kaikki kivat on just nyt vÀÀrÀnlaisia suvultaan tai lyhytsukuisia
-
WelshtietÀjÀt hoi! Kirjoittelen tÀssÀ sukuselvitystÀ BriteistÀ tuodulle ponille ja tarvisin varmaa tietoa/vinkkiÀ, mistÀ voisin lueskella lisÀÀ nÀiden jalostusarvostelusta/meritoitumisesta (eritoten palkintoluokista, jos niillÀ on joku tÀmmönen tsydeemi). Tuntuu jotenkin pöhköltÀ sanoa sukuselvityksessÀ pelkÀstÀÀn "poni X on jalostusarvosteltu kotimaassaan..." eikÀ ilmaista tulosta tai jatkaa tuosta esimerkiksi niiden muiden, realistisesti olemassa olevien meriittien pariin, joita se on voinut saavuttaa. Yritin jotain englanniksi hakea, mutta liekö sitten osasin hakea oikein, kun tuntuu, ettÀ sanat hyppii vaan silmissÀ
-
Miten welsheihin hurahtaneilla menee? Uusia poneja?
TÀÀllÀ Tirionin herÀttelyprojekti etenee hitaasti. Ekat ponit on saatu kilpailemaan ja tallin sivut kasaantuvat hitaasti kun vatvon esimerkiksi ponilistauksen kanssa viikkotolkulla
-