Welshkeskustelu
-
@TuuliaT Ihania uusia poneja sulla! Varsinkin tuo ori, wow miten upea ilmestys!
-
-
Sain juuri Tirionin uuden ulkoasun valmiiksi, mutta nyt jo kihisee laittaa talli uudestaan rempan alle ja ulkka responsiiviseksi en oo ponisivuun lainkaan tyytyvÀinen, niin houkuttaa hirveÀsti.
PitÀisi kanssa kysellÀ VSN-tuomareiden perÀÀn ja laittaa ekat semmoisetkin nÀyttelyt tulille. KÀyttöluokkia jee Onko teillÀ kÀyttöluokkiin welshejÀ?
-
oisko tÀÀllÀ muuten kellÀÀn tietoa tÀn emÀn puolen suvusta? lÀhinnÀ tokasta polvesta eteenpÀin. niillÀ kadonnut osotteetkin vrl:stÀ
-
@indy nyt heitit kyllÀ aika pahan pitÀÀ vÀhÀn harrastaa pikseliarkeologiaa ja kattoa löytyiskö jotain... A.W. Ranchin muistan, mutta tallin poneja sen kummemmin muista suoraan.
-
Oon jotenkin ihan kikseissa kun Auralle vahvistettiin seka VIP MVA Fn etta PP-MVA tittelit nyt vaan sitten jannaamaan KTK tuloksia
-
@tuuliat kasvattaja onnittelee đ„łđ€©
-
Tekisi mieli vain ostella poneja, mutta taisin luvata itselleni, etten osta uusia poneja ennen kuin uusi ulkka on oikeasti valmis ja saan uudet ponit suoraan uudelle sivupohjalle ilman siirtelyÀ ja ylimÀÀrÀisiÀ kuvioita. Tietenkin nyt sitten viime pÀivinÀ welshien myyntitopikkeja on putkahdellut ihanan paljon Keskustan etusivulle
PitÀisi ulkan teon lisÀksi myös vihdoinkin kÀydÀ poneja lÀpi ja anoa niille jÀlkelÀispalkintoja, nyt kun porrastetutkin lisÀttiin sinne.
-
Tirionin NJ:t olisi hyvÀksyntÀÀ vaille valmiit ja seuraavaksi sitten hyppy tuntemattomaan ja ensimmÀiset VSN:t tulille. Jee, kÀyttöluokkia!
Uusi, responsiivinen ulkkakin on valmis ja ponien siirto uudelle pohjalle on kÀynnissÀ (kill me now). Samalla tuleekin pÀiviteltyÀ tammojen ktk-palkinnotkin esille, 19 uutta kantakirjaponia tallissa
-
@elen ihana toi uusi ulkoasu
-
@turjake aww, kiitos toivottavasti on semmoinen, joka pysyy seuraavat 10v. lol
-
MitÀ welsh-harrastajille kuuluu, onko jo kevÀtsuunnitelmia pikseliwelshien suhteen?
Tirion kanssa sujuu mukavasti, poneja kÀytetÀÀn nÀyttelyissÀ (olisipa nÀyttelyitÀ enemmÀn tarjolla) ja kantakirjataan hitaasti, mutta varmasti ja ensimmÀiset "uudet" kasvatitkin ovat syntyneet. PitÀisi taas katsella kyllÀ yhdistelmiÀ lisÀÀ, ettÀ suunnitelmat etenevÀt. PitkÀ matka vielÀ, ettÀ pÀÀstÀÀn kiinni edes Bronze Class-kasvattajapalkintoon.
-
@elen suunnitteilla on varsoja Sianaan, mutta koen ettÀ mun hevoset on vielÀ liian raakoja saamaan jÀlkikasvua. Mulla on tÀllÀ hetkellÀ todella vÀhÀn aikaa olla koneella, mutta koitan saada jotain aikaiseksi hiljalleen.
-
Hitsit oon innoissani, kun huomasin tuossa, ettÀ jo kiva ponilauma on kvaalautunut VWY:n rotumestiksiin. Tavoitteena olisi saada joka ponille kahdesta lajista kvaali, mutta yksikin kelpaa kyllÀ vallan hyvin.
Toivottavasti vaan cuppi ja mestikset ottaisi kunnolla tuulta siipiensÀ alle ja saataisiin porukkaa lisÀÀ mukaan. Helppoja lisÀpojoja laatikseenkin!
-
Saisko rotutopasta helpommin varsaa kun ostotopasta..
Eli toiveissa olisi löytÀÀ
rautias D-ori sekÀruunikonöÀistÀrikkö C-tamma. NÀmÀ tulisivat kisaamaan porrastetuissa kenttÀÀ sekÀ siitokseen allekirjoituksesta löytyvÀÀn Heimdalliin. Sukua 1-3 polvea ja toivon myös vanhemmilta kenttÀsijoja tai kisausta porrastetuissa. Porrastetuissa kisanneilta tietysti ensisijaisesti kenttÀÀ mutta myös (maasto)esteet kÀy. Jos porrastetuissa kisattu, niin toivon kenttÀtason merkitsemistÀ sivuille, jolloin varsa saa edes jotain pisteitÀ kerjl mikÀli rahkeet sinne asti riittÀÀ. -
Jos joku kaipailee uutta welsh C/D-verta talliin, Fairmoorin katraasta voisi kilpailleista yksilöistÀ saada nyt tilausvarsoja rÀÀtÀlöitynÀ omaan makuunsa ! Kunhan ei haittaa, ettÀ saatan itselleni jÀttÀÀ mahdollisesti samasta yhdistelmÀstÀ varsaa joskus Kasvatti-info löytyypi tÀÀltÀ ja kaiken pitÀisi onnistua syntyneeksi tÀnÀ vuonna, joillakin 1 IRL-kuukauden erotuksella edellisestÀ varsasta suuntaan tai toiseen.
Orit tieteskin astuvat myös ulkopuolisia tammoja ja meidÀn tammoille saa kÀyttÀÀ myös ulkopuolisia oreja, kunhan varsat tulee meidÀn kasvateiksi.
@Jenna MeiltÀ ei valitettavasti löydy kenttÀwelshejÀ, taitavat olla yleisestikin aika harvassa porukalla
-
@leahiiii No ori löyty, tamma vielÀ.. Joo, en muista itsekÀÀn törmÀilleeni kenttÀwelshiin mitenkÀÀn joka nurkalla mutta nyt mulla on 2 D-ponia kenttÀÀn.
-
@Jenna Tuli tuossa yksi mun tuonti mieleen, Brenhingyff Kendrick
-
Hei vaan pitkÀstÀ aikaa welsh-vÀelle! Mulla ei Cloudfieldissa enÀÀ muuta olekaan kuin part bredejÀ ja niitÀ aion rennolla otteella kasvattaa jatkossa, joskin talli elelee hieman hiljaiseloa tÀssÀ vÀlillÀ. Mutta mutta tuli muutaman part bredin sukutauluja koostaessa mieleen, ettÀ pyöriikö meillÀ tÀÀllÀ ketÀÀn, joka pystyisi tekemÀÀn part bredeille polveutumistarkistuksia ja merkkaamaan niitÀ ponien VH-profiiliin rekisteriin? Kun ratsuponeilla on tuo oma polveutumistarkistustopicinsa, mutta sinne ei saa viedÀ part bredejÀ tarkistettavaksi :'D Olisi kauhean ihanaa saada omille part bredeillekin virallisen polveutumistarkistuksen rekisteriin ja prosentin millilleen oikein!
-
@Sonja PB:t on pop! Mulla ei muuten ole yhtÀÀn cloudfieldilÀistÀ, mikÀ on selvÀ vÀÀryys. Laitan tilaripyyntöÀ asap.